וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד: שני כתבים נורו למוות במהלך שידור חי בווירג'יניה

כתבת וצלם של תחנת טלוויזיה מקומית במדינה נהרגו לאחר שנורו בשידור חי. הכתבת, הצלם והמרואיינת נשכבו על הרצפה מיד עם השמע קולות הירי והשידור עבר במהרה לאולפן. המשטרה מחפשת אחר החשוד. "ייתכן שמדובר בעובד ממורמר"

צילום מסך

כתבת וצלם נורו היום (רביעי) למוות במהלך ריאיון ששודר בשידור חי בתחנת הטלוויזיה המקומית בווירג'יניה WSBJ7, השייכת לרשת CBS. בזמן הריאיון שערכה בשעה 06:45 בבוקר הכתבת אליסון פרקת בת ה-24 עם ויקי גרדנר, מנכ"לית לשכת המסחר האזורית, נשמעו לפחות שמונה יריות. פרקר, גרדנר והצלם אדם וורד בן ה-27 צעקו ונשכבו על הרצפה.המצלמה המשיכה לצלם וככל הנראה הצליחה לתעד את היורה, אשר נראה נמלט מהמקום.

השידור עבר במהירות לאולפן והמגישה, אשר נראית המומה לנוכח התקרית, אמרה כי התחנה תמסור פרטים נוספים כאשר יתבררו פרטי המקרה. לאחר התקרית הודיעה התחנה כי פרקר ו-וורד נהרגו מהירי, וכי המשטרה מחפשת אחר החשוד. המרואיינת ככל הנראה נפגעה בגבה. היא הובהלה לבית החולים, שם נכנסה לניתוח.

טרי מקאוליף, מושל מדינת וירג'יניה, אמר כי לא מדובר באירוע טרור, וכי "ייתכן שהחשוד הוא עובד ממורמר". לדבריו, המשטרה מנהלת בשעה זו מצוד אחרי החשוד. מנכ"ל התחנה, ג'ף מרקס, אמר כי מדובר ב"פשע נורא נגד שני עיתונאים טובים". לדבריו, המשטרה לא גילתה מי היה היורה ומה היה המניע שלו.

עוד בוואלה! NEWS:
הערכה: ניצב יורם הלוי יתמנה לסמפכ"ל המשטרה
תזכה לביקורת? דגל ישראל נעדר בביקור חוטובלי בווייטנאם
משבר המהגרים: מרקל הגיעה למקלט לפליטים וספגה קריאות "בוז"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הרגע שבו נשמעו היריות במהלך השידור החי/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully