וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוזאן בר נגד רוגל אלפר: "סתום ת'פה המזוין שלך, גלוח ראש שמן ופריבילגי"

23.11.2015 / 11:15

בתגובה לציוץ של מבקר הטלוויזיה של "הארץ" צייצה בבוטות הקומיקאית האמריקאית-יהודיה שיסתום את הפה. אלפר לא נשאר חייב: "ואת לא רוזאן בר האמיתית. לרוזאן האמיתית היה כישרון, לפני שנים רבות". וזה עוד לא נגמר

רוזאן בר ורוגל אלפר. יוסי צבקר, AP
רוזאן בר ורוגל אלפר/AP, יוסי צבקר

שמח בטוויטרספירה: מבקר הטלוויזיה של "הארץ" רוגל אלפר קישר בטוויטר שלו אל מאמרו המתורגם לאנגלית שבו קרא ליהודי צרפת לא לעלות לישראל. בתגובה צייצה הקומיקאית האמריקאית-יהודיה רוזאן בר, "רוגל אלפר, סתום ת'פה המזוין שלך, גלוח ראש שמן ופריבילגי". אלפר לא נותר חייב וצייץ בתגובה, "ואת לא רוזאן בר האמיתית. לרוזאן האמיתית היה כישרון, לפני שנים רבות".

"רואה את הוי הכחול?", כתבה הקומיקאית, "אני אמיתית כמו התקף הלב שהתחת השמן שלך הולך לחטוף כל רגע. סתום ת'פה המזוין שלך, יושב בבטחה בישראל ומתלונן".

"למה את לא חיה בישראל?", הקשה אלפר עם חמישה סימני שאלה, "מה מונע מבעדך? אלילה ציונית שכמוך, דיוות קבלה, חדשות ישנות משועממת".

"האם ג'רי סיינפלד הוא חדשות ישנות, זין סקסיסטי?", הגיבה בר, אתה אף פעם לא תהיה חדשות".

אלפר המשיך להתנגח בה, להזמין אותה לגדה המערבית ולהיות ראשת ממשלת ישראל, זאת בזמן שגולשים אחרים התערבו והפצירו בבר להתעלם. "רוזאן, בבקשה אל תבזבזי את זמנך על רוגל", כתב המוזיקאי בנימין "מורפלקסיס" אסתרליס, "הוא אידיוט שיעשה הכל תמורת קצת תשומת לב". "אבל זה כל כך כיף", הגיבה לו הקומיקאית, ואילו לאלפר כתבה לבסוף (בינתיים), "אם אתה שונא את ישראל כל כך, תעבור, חרא שמן".

רוזאן בר, רוגל אלפר, טוויטר. טוויטר, צילום מסך
רוזאן בר, רוגל אלפר, טוויטר/צילום מסך, טוויטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully