וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העורך המוזיקלי המיתולוגי טוני פיין: "רשת ג' זקוקה לאיזון עם מוזיקה מחו"ל"

21.6.2016 / 15:18

ביום שידורים מיוחד במלאת 40 שנים לרשת ג', בלטו בהיעדרם לא מעט כוכבי עבר של התחנה ובהם יקיר אביב ועופר נחשון. אבל דידי הררי היה, העביר ביקורת על התחנה, ואמר כי אינו פוסל הצטרפות לתאגיד השידור. צפו

כתב: שגיא בן נון, צילום: עידו שחם, עריכה: נועה לוי

במלאת 40 שנים לשידור הראשון ברשת גימל, חגגה אתמול (שני) התחנה יום שידורים מיוחד שבו התארחו כמה ממגישי העבר של התחנה ושיחזרו את תוכניותיהן הבולטות מפעם. ביקרנו באולפן ושמענו מהעורך המוזיקלי המיתולוגי טוני פיין על השינויים שעברה התחנה, על כמיהתו שהתחנה תשוב לשדר גם מוזיקה לועזית ועל געגועיו לשוש עטרי; גילינו שדידי הררי לא פוסל אפשרות לחזור להצטרף לתאגיד השידור הישראלי ואולי לחזור לשדר ברשת ג', לא פוסל איחוד של להקתו לשעבר פנצ'ר שצמחה ברשת ג', וסבור שהתחנה צריכה לחזור לתוכניות כוכבים; בדקנו עם שמעון אלקבץ, מנהל קול ישראל, העורך הראשי של רשות השידור וסמנכ"ל חטיבת הרדיו של התאגיד, מה דעתו על ביקורתו והצעותיו של הררי ומדוע באופן תמוה נעדרו מיום השידורים החגיגי של רשת ג' לא מעט מכוכבי העבר שלה ובהם יקיר אביב, עופר נחשון, יוסי סיאס ויגאל רביד; ונזכרנו בעזרת נועם גיל-אור, כוכב רשת ג' ומנהלה לשעבר, בימים שבהם נמתחה על התחנה ביקורת בגלל ששידרה מוזיקה ים-תיכונית. "אמרו שרשת ג' משדרת מוזיקה עממית מדי, שהיא קצת פרחית מדי, ואנחנו תמיד אמרנו שאנחנו משדרים לפריפריה בלי להתבייש", אמר.

במסגרת יום השידורים קמו לתחייה ליום אחד בין השאר התוכניות "רק בימי חול" בהגשת מנחם פרי, "לי ולך שיר וברכה" בהגשת רויטל עמית, "נתיבי רובינזון" בהגשת נתיב רובינזון, "חולה רדיו" בגשת דידי הררי, "חדש חדיש ומחודש" בעריכת טוני פיין ובהגשת נועם גילאור, "כאן שם ובכל מקום" בהגשת יהודית בן יעקב, "פרנס העיר" בהגשת שמעון פרנס, "קצת אחרת" בהגשת מנחם גרנית, "צפיחית בדבש" בהגשת דן כנר ו"מועדון הצעירים של גימל" בהגשת נועם אבירם. צפו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully