וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: המשחק מול שריף טירספול לא משודר, האוהדים זועמים

18.7.2016 / 9:58

המולדבים לא ישלחו ניידת שידור למשחק (שלישי, 20:00), האוהדים, שדורשים את התערבותה של מירי רגב, טוענים: "אם היה מדובר במכבי תל אביב או בבית"ר ירושלים, המשחק היה משודר". ראש העירייה דנילוביץ' פועל על מנת למצוא פתרון. בכר מתלבט האם לפתוח עם קשר אמצע נוסף

באדיבות ערוץ 20

הפועל באר שבע תפגוש מחר (שלישי, 20:00) את שריף טירספול לאחד המשחקים הכי חשובים שלה בשנים האחרונות. האדומים, שניצחו 2:3 במשחק הראשון, זקוקים לניצחון או לתיקו כדי להעפיל לשלב הבא ולהתקדם עוד יותר אל עבר שלב הבתים של ליגת האלופות. אלא שאת אוהדי הקבוצה מעניין בימים האחרונים רק דבר אחד: איך יכול להיות שבשלב זה המשחק לא משודר?

האוהדים הזועמים כבר התחילו להציף את הרשתות החברתיות בקריאה לשרת הספורט, מירי רגב, להתערב ולפעול לכך שהמשחק ישודר לקהל הרחב בישראל. "יש אליפות ועדיין מדירים את הפריפריה וכל מה שרחוק מתל אביב, ירושלים וחיפה".

הבעיה נעוצה בכך שהמשחק לא ישודר גם במולדובה, ויצולם לחברות סקאוטינג בלבד. ערוצים ישראלים שביקשו לברר את האפשרות להעביר את המשחק, נתקלו בדרישה של גופי תקשורת מקומיים ל-100 אלף יורו - כשבין היתר מדובר בעלויות של ניידת שידור, טכנאים וכו'. "אם היה מדובר במכבי תל אביב או בבית"ר ירושלים, המשחק בוודאות היה משודר", נכתב באחד מדפי האוהדים.

ראש עיריית באר שבע רוביק דנילוביץ', אליו הגיעו פניות של אוהדים, פנה היום בצהריים למנכ"ל משרד התקשורת וכן למועצת הכבלים בלווין כדי למצוא פתרון לנושא שידור המשחק.

הקבוצה יצאה למולדובה כאשר שיר צדק ומוחמד גדיר נשארו בארץ. צדק מורחק ולא יוכל לשחק ולכן קיבל שחרור מהטיסה כדי להיות לצד אשתו שילדה רק לפני כשבוע וחצי ואילו גדיר נשאר בארץ להמשך טיפול. המאמן ברק בכר עדיין מתלבט מאוד לגבי ההרכב כאשר הוא טרם החליט מי יפתח במרכז ההגנה והאם לפתוח עם קשר אמצע נוסף על חשבון אחד משחקני ההתקפה.

עוד בנושא:

רואדה צפוי לפתוח בהרכב בית"ר ירושלים ביום חמישי
רועי קהת למכבי חיפה: מוכן לחזור לישראל

שחקן הפועל באר שבע יובל שבתאי. יוסי ציפקיס
יפתח בקישור? שבתאי/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully