וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשחק של הפועל באר שבע נגד שריף ישודר בצ'רלטון, הערוץ ייפתח לשידור

19.7.2016 / 12:30

אחרי ימים של חוסר ודאות ולחץ גדול, המשחק של האלופה במוקדמות ליגת האלופות ישודר בספורט1 הערב ב-20:00. הערוץ ייפתח לצפייה, כולל לצופים שאינם מנויים לצ'רלטון

באדיבות ערוץ 20

בווידאו: תקציר המשחק הראשון בין באר שבע לשריף טירספול

ערוץ ספורט1 ישדר הערב (שלישי, 20:00) את משחק הגומלין של הפועל באר שבע נגד שריף טירספול בסיבוב השני במוקדמות ליגת האלופות. באר שבע ניצחה 2:3 במשחק הראשון שנערך באצטדיון טרנר בשבוע שעבר. מספורט1 נמסר שהערוץ ייפתח לצפייה, כולל לצופים שאינם מנויים. העברת המשחק בשידור ישיר מגיעה אחרי ימים של חוסר ודאות ולחץ גדול.

מקור הבעיה היה טמון בכך שבמולדובה לא תכננו לשדר את המשחק ולכן ערוץ ישראלי היה צריך לשלם לצוות מקומי, כולל ניידת שידור, כדי להעביר את ההתמודדות. לוואלה! ספורט נודע שבמולדובה דרשו כ-100 אלף יורו, סכום שעד היום בבוקר אף ערוף ישראלי לא היה מוכן להעביר. בסופו של דבר, ערוץ ספורט1 החליט להרים את הכפפה. המשחק יועבר בשידור חי גם ברדיו דרום.

עוד בנושא:
שריף טירספול - הפועל באר שבע (20:00): ברק בכר מזהיר
בכר מתלבט אם לעלות עם שלושה קשרים, ראדי בתמונת ההרכב
אולימפיאקוס מחכה לבאר שבע בסיבוב המוקדמות השלישי בליגת האלופות
אופיר דוידזאדה צריך להוכיח שהוא מתאים לאירופה

seperator

ברק בכר לא תרגל הרכב באימון המסכם לקראת המשחק והשחקנים לא יודעים מי הם השחקנים שיפתחו. "אף אחד מאיתנו לא יודע מי באמת יהיה בהרכב, אפשר היה לראות שיש כמה התלבטויות וכרגע אפשר רק לשער", אמר הבוקר שחקן בקבוצה לוואלה! ספורט. התחושה בקרב השחקנים היא שהבלם הפורטוגלי מיגל ויטור יערוך בכורה ויפתח על חשבון לואי טהא או וויליאם סוארס. ייתכן גם שמהראן ראדי יורכב על חשבון אחד משחקני החולייה הקדמית.

מאור מליקסון שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
ניפגש בעברב. מליקסון/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully