וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שלמה ארצי קטל הופעת קווין כי לא קיבל כרטיס"

גורם שהיה מעורב בהפקת המופע של קווין ואדם למברט בפארק הירקון טוען כי שלמה ארצי בחר להתייחס בצורה שלילית להופעה בטורו ב"ידיעות אחרונות" לאחר שביקש כרטיס למופע ולא קיבל. דוברת שלמה ארצי: "אין כל בסיס עובדתי או אמת בסיפור חסר השחר לעיל"

דייב שחר

(בסרטון: הצצה למופע של קווין ואדם למברט בפארק הירקון)

seperator

זיו רובינשטיין, שהיה מעורב בהפקת המופע של קווין ואדם למברט בפארק הירקון העלה לעמוד הפייסבוק שלו סטטוס שבו הוא מתייחס לטורו של שלמה ארצי שפורסם במוסף "7 ימים" בעיתון "ידיעות אחרונות" בסוף השבוע האחרון.

"רציתי ללכת למופע, אבל הלב סירב, כי הבנתי שזה לא לראות את קווין האמיתית", כתב ארצי בטור. לפי רובינשטיין, ארצי התייחס בצורה שלילית להופעת קווין ואדם למברט משום שלא קיבל כרטיס למופע. "שלמה ארצי, האיש ששווה מיליונים, ביקש מההפקה הזמנה (למעשה השליח שלו עוזי ביקש עבורו וקיבל שלילי. למה? מפני שאין שום סיבה הגיונית לתת לשלמה ארצי הזמנה", כתב רובינשטיין והוסיף: "וגם לא זכור לי שאי פעם הזמין ארצי, את מפיקי המופע להופעה שלו". בשיחה עם וואלה! תרבות הוסיף רובינשטיין: "זה פשוט עורר את זעמם של האנשים. זה בסדר שבן אדם מבקש הזמנה. זה בסדר גמור. אבל מה שמפריע זה שלהגיד שמלכתחילה הוא סירב להגיע כי זה לא מופע ברמה מסוימת בעוד שהוא מבקש הזמנה, אז כאילו, אז למה?".

עוד באותו נושא

יש מלכה חדשה בבית: קווין ואדם למברט עוררו געגועים לפרדי, אבל סיפקו את הסחורה

לכתבה המלאה

רותי מרום, דוברת שלמה ארצי מסרה: "אין כל בסיס עובדתי או אמת בסיפור חסר השחר לעיל. ההפקה ולא ארצי אישית היא זו שביקשה הזמנה עבור בת זוגו. ההזמנה דווקא כן התקבלה, והיא חזרה מההופעה נרגשת ונהנתה בה עד מאוד. שלמה ארצי לא תכנן להגיע להופעה וחלק עם קוראי הטור האישי שלו את הסיבות ואת ואהבתו הגדולה לקווין ולפרדי מרקיורי". מהפקת המופע של קווין ואדם למברט בפארק הירקון נמסר בתגובה: "אנו מודים לעשרות אלפי האנשים שהגיעו לראות את המופע הכי גדול שהיה פה בשנים האחרונות ונתראה בסטרנגלרס ב-17 לנובמבר .Always the Sun".

(עדכון אחרון: 11:50)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully