וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוברים צלחות: חיים כהן נגד אמנון לוי

18.9.2016 / 12:25

בפוסט שקיבל מאות לייקים ושיתופים, יוצא חיים כהן נגד תכניתו של אמנון לוי וטוען התכנית עשתה יותר נזק מתועלת למסעדנים. ערוץ 10 בתגובה: 'עשינו כתבה על מה שנראה לנו חשוב ולא על מה שהוא הורה לנו לשדר'

חיים כהן. ניר פקין
חיים כהן/ניר פקין

חיים כהן הגיב בסוף השבוע האחרון בעמוד הפייסבוק שלו לתוכנית "פנים אמיתיות" של אמנון לוי שהציגה את המסעדנים והשפים בישראל כמי שנמצאים במאבק יומיומי. במהלך התוכנית ששודרה ביום חמישי שעבר, דיברו שפים בעלי מסעדות על הקושי להקים ולתחזק מסעדה בישראל, על העלויות הגבוהות ועל המאבק ההישרדותי של מסעדה בישראל.

"התוכנית לא רק שחטאה למטרה אלא אולי אפילו גרמה נזק", הגיב הבוקר כהן בפוסט שקיבל מאות שיתופים ולייקים. "מסעדה רוב הזמן היא גיהנום לעוסקים בה, אבל יש רגעים של גן עדן ובשבילם אני מוכן לשלם תמיד את המחיר ולא מתלונן על כך". כמו כן, הצביע כהן על בעיה מרכזית לדידו בעולם המסעדנות המקומי, שלא הוצפה בתכנית. "יש בעיה אחת נוספת שהיתה צריכה להיות מרכז התוכנית והיא בעיית מס מעסיקים על העובדים הזרים, יש מעט מאוד מסעדות שישרדו אחרי שקבלו שומות במיליוני שקלים".

תגובת התוכנית פנים אמיתיות: "חיים כהן ציפה שנהיה דוברים שלו במלחמתו נגד מס מעסיקים על עובדים זרים ומסתבר שאיכזבנו. עשינו כתבה על מה שנראה לנו חשוב ולא על מה שהוא הורה לנו לשדר. מקווים להשתפר בפעם הבאה".

  • עוד באותו נושא:
  • חיים כהן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully