וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרון פרי בצמרת חיפושי גוגל: "לא יכולה להגיד שלא אצטלם שוב בעירום"

15.12.2016 / 11:14

העיתונאית, שתמונותיה החושפניות הופצו בווטסאפ, עומדת בראש רשימת החיפושים בגוגל בשנה החולפת. בריאיון לאולפן וואלה! NEWS סיפרה על הימים שאחרי הפרשה: "זה קצת עצוב שזה מה שמעניין אנשים"

צילום: שי מכלוף, עריכת וידאו: ניר חן.

פרשת פרסום תמונות העירום של השדרנית שרון פרי הכניס את שמה לרשימת עשרת החיפושים המובילים בגוגל השנה. "חזרתי לשגרה מאוד מהר, המשכתי הלאה", סיפרה פרי בריאיון לאולפן וואלה! NEWS. במסגרת הפרשה, נגנב הטלפון הנייד של פרי שבו נשמרו תמונות אינטימיות שהופצו מאוחר יותר בווטסאפ. "למרות זאת", הסבירה, "קשה לי שזה מה שמעסיק אנשים. אני לא מצליחה להבין למה זה הפך להיות עניין ציבורי, זה קצת עצוב שזה מה שמעניין אנשים".

לפני כשלושה חודשים הוגש כתב אישום נגד סאבר אבו עסא בן 26, תושב היישוב תל שבע שבנגב, בגין פריצה לרכבה של פרי, גניבת מכשיר הטלפון הנייד שלה והפצת תמונות אינטימיות שהיו שמורות עליו. עסא הואשם גם בחדירה לחומרי מחשב ובהטרדה מינית. בנוסף לכך, הגישה הפרקליטות בקשה להשאירו במעצר עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

עוד בוואלה! NEWS:
נעצר חשוד בהפצת התמונות האינטימיות של העיתונאית שרון פרי
מפיץ תמונות העירום של שרון פרי נאשם בפריצה ובהטרדה מינית
סיכום השנה של גוגל: החיפושים הפופולריים ביותר בישראל בשנת 2016

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"חזרתי לשגרה מאוד מהר". פרי/מערכת וואלה!, צילום מסך

המעצר המהיר והגשת כתב האישום התאפשר משום שהחקירה תועדפה על ידי השר לביטחון פנים, גלעד ארדן. "הופתעתי שהוא החליט לתעדף את החקירה בענייני. זה מבורך בעיניי אבל לא בא מדרישה שלי. לא השתמשתי בשום קשר כזה או אחר כדי להעלות את המקרה שלי לתודעה הציבורית", סיפרה.

לדבריה, משפחתה צלחה את ההתמודדות עם הפרשה. "הבן שלי ממשיך להיות שם בשבילי, הוא בסדר גמור ועבר את זה הכי טוב מכולם. לא הציקו לו בבית ספר, אף אחד לא דיבר או העיר לו. כנראה שבגלל זה הוא עבר את זה בצורה כל כך טובה", אמרה. "כולנו רוצים לשלוח תמונות אינטימיות לבן הזוג שלנו, אבל צריך להבין שהפלאפון הוא לא פרטי וצריך להגן עליו כמה שניתן. זאת הייתה בחירה שלי להצטלם ואני לא יכולה להגיד שלא אעשה זאת שוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully