וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נתניהו אמר למוזס: 'אם תכתוש אותי בבחירות – אטפל בך'"

11.1.2017 / 20:58

לפי דיווח "הארץ", ראש הממשלה אמר למו"ל "ידיעות אחרונות" בשיחה שהוקלטה כי יקפיד לארגן את פעולות התגמול במסגרת החוק. עוד פורסם כי באותה השיחה אמר מוזס לנתניהו שהוא משמיד מפעל חיים משפחתי באמצעות "ישראל היום"

צלמים זמניים מורשים

ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר למו"ל "ידיעות אחרונות" נוני מוזס בשיחה שהוקלטה לפני הבחירות, כי אם העיתון יכתוש אותו במערכת הבחירות הוא יטפל בו – כך דווח הערב (רביעי) באתר הארץ. על פי הדיווח, נתניהו הבהיר כי את כל פעולות התגמול הוא יארגן במסגרת החוק. מהפרטים החדשים בנוגע לפרשה 2000, שבמרכזה הקשר בין נתניהו למוזס, עולה כי המו"ל הציע סיקור חיובי לראש הממשלה, תמורת חקיקה שתחייב את החינמון "ישראל היום", בבעלותו של מקורבו של נתניהו שלדון אדלסון, להימכר בתשלום.

עוד פורסם הערב בהארץ כי באותה השיחה, מוזס הסביר לנתניהו כי כלי התקשורת שברשותו מתקיפים את האחרון מאחר שהוא לא יכול לשבת בשקט כאשר ראש הממשלה מבקש להשמיד מפעל חיים משפחתי באמצעות "ישראל היום", יומון חינמי שאיים לטענת מוזס על "ידיעות אחרונות".

ראש ממשלה תחת חקירה
פרשת נתניהו-מוזס: השר יריב לוין מסר עדות במשרדי יאח"ה
השר כחלון על חקירות נתניהו: "אני מקבל מתנות רק בחתונה"
חקירת נתניהו: החשד לטובות הנאה עשוי לכלול עבירה של העלמת מס

ראש הממשלה בנימין נתניהו בישיבת הממשלה, 8 בינואר 2017. רויטרס
ניסה להרחיק את עצמו עד היום מקשר ל"ישראל היום". נתניהו/רויטרס

מוקדם יותר הערב אמר נתניהו בישיבת מזכירות הליכוד: "אני מנוע מלמסור פרטים, אבל אני יכול להגיד לכם עכשיו שאני מודע לכל הפרטים. לא יהיה כלום כי אין כלום". הוא פנה בציניות ליו"ר הקואליציה ח"כ דוד ביטן ואמר: "מה אתה מרכין ראש? שעתיים עברו, לא היית באולפן ולא קיטרת. כל הכבוד לך". הוא הוסיף כי הוא מקבל תמיכה רחבה מהציבור: "אני רואה את זה בציבור, ברשתות, לא רק של ציבור תומכי הליכוד, שדרה רחבה מאד. לא רוצה להגיד לכם שזה לא נוגע, זה נוגע בי, אני מעריך את זה ואנשים מבינים שזה מבין של התייצבות. זה דבר טבעי שעובר כאש בשדה קוצים".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

אמש פורסם בחדשות 2 ובהארץ כי מוזס אמר לכאורה בפגישה עם נתניהו בשנת 2014: "אם אני ואתה נסכים על חוק, אני אעשה כל מה שאני יכול כדי שתהיה פה כמה זמן שתרצה. אני מסתכל לך בעיניים ואומר לך את זה בצורה הברורה ביותר". יתרה מכך, ב"הארץ" דווח כי מוזס הציע לראש הממשלה למנות עיתונאים מטעמו לכלי התקשורת של קבוצת "ידיעות אחרונות". על פי הדיווחים, נתניהו – שהיה לכאורה זה שיזם את שורת המפגשים בין השניים במהלך שנת 2014 – הגיב באופן חיובי להצעה, והתחייב לקדם את השלמת העסקה לאחר סיומה של מערכת הבחירות האחרונה, בתחילת שנת 2015. עם זאת, ההסכם בין השניים לא יצא לפועל לבסוף.

עד כה הקפיד נתניהו להרחיק את עצמו מקשר ל"ישראל היום" מאחר שהדבר מהווה טובת הנאה. ואולם, ברגע שנתניהו הוקלט במהלך משא ומתן כזה עם מוזס, שלא ברור כמה פעיל היה החלק שנטל בו, יהיה לו מאוד קשה להגיד שהיומון הממומן על ידי מקורבו שלדון אדלסון פועל כמערכת עיתונאית עצמאית ושאין לו השפעה עליה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully