וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשת נתניהו-מוזס: מו"ל "ידיעות אחרונות" נחקר במשך שמונה שעות

15.1.2017 / 18:55

נוני מוזס הגיע בפעם השלישית למשרדי יחידת להב 433, במסגרת חקירתו בנוגע לפרשה 2000. המו"ל ונתניהו נפגשו לפחות 12 פעמים. גם ראש הממשלה צפוי להיחקר פעם שלישית, אולם טרם נקבע מועד לחקירתו

צילום: מאצ'י הוף, עריכה: שמרית גולדשטיין

מו"ל "ידיעות אחרונות" נוני מוזס נחקר היום (ראשון) בפעם השלישית במשרדי יחידת להב 433 בלוד, במסגרת פרשה 2000. חקירתו החלה סמוך לשעה 10:00 והסתיימה לאחר כשמונה שעות. לפי החשד, במסגרת פרשה 2000 תיאם ראש הממשלה בנימין נתניהו עם מוזס מהלכים שנועדו לקדם את האינטרסים שלהם לפני הבחירות בשנת 2015 בסדרה של לפחות 12 פגישות, שלפחות שתיים מהן הוקלטו, כפי שפורסם היום לראשונה בוואלה! NEWS.

נתניהו לכאורה הבטיח לקדם את חוק "ישראל היום" לצמצום היומון שאיים על "ידיעות אחרונות", בתמורה לסיקור אוהד בעיתון האחרון. גם ראש הממשלה צפוי להיחקר בקרוב, אולם טרם נקבע מועד לחקירתו השלישית של נתניהו. כמו כן, גורם במערכת אכיפת החוק המעורה בפרטי החקירה הסביר כי טרם בוצעה פניה לחיקור דין של בעלי "ישראל היום" ומקורבו של נתניהו, שלדון אדלסון, והביע ספק אם מהלך כזה ייעשה בעתיד.

עוד בוואלה! NEWS:
חקירת נתניהו-מוזס: ראש הממשלה והמו"ל נפגשו לפחות 12 פעמים
עורך "ידיעות אחרונות": "לא היינו שורדים את רעידת האדמה"
"השחיתות שוברת שיאים": מאות הפגינו בתל אביב נגד נתניהו

נוני מוזס מגיע לחקירה, מחוץ ללהב 433, לוד. ינואר 2017. טליה קדוש
מוזס, היום/טליה קדוש

מי שעוד צפוי להיפגש עם חוקרי המשטרה הוא בנו של נתניהו, יאיר. החוקרים מתכוונים לגבות ממנו עדות בקשר לפרשה 1000, שעניינה חשד לקבלת טובות הנאה מאנשי עסקים. נתניהו הבן צפוי להיחקר בין היתר בנוגע למערכות היחסים שלו עם שני אנשי העסקים ארנון מילצ'ן וג'יימס פאקר, ששמם נקשר לכאורה בפרשה.

שני המפגשים בין נתניהו למוזס, שהוקלטו ותוכנם פורסם בימים האחרונים בכלי התקשורת, היו חלק מסדרת מפגשים שנמשכה כמה שנים. חוקרי היחידה הארצית לחקירות הונאה (יאח"ה) מנסים כעת להבין מה אירע בלפחות עשר הפגישות הנוספות בין ראש הממשלה למו"ל העיתון, שככל הידוע לא נמצאות הקלטות שלהם. "מבחינתנו, חשוב לדעת מה המהלכים שעשה ראש הממשלה בנושא החקיקה וברמה השלטונית אל מול השיחות עם נוני מוזס", הסביר גורם במערכת אכיפת החוק.

עוד באותו נושא

יריבי נתניהו משחיזים סכינים, אבל יודעים שצריך לשמור על קשר השתיקה

לכתבה המלאה
ראש הממשלה בנימין נתניהו בישיבת הממשלה, 8 בינואר 2017. רויטרס
גם בנו צפוי להיחקר. נתניהו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully