וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלעד ארדן זועם על מערכון של ארץ נהדרת: "כמעט אנטישמי"

28.2.2017 / 9:20

לאחר שאסי כהן חיקה את השר במערכון שנגע להתנהלותו באום אל-חיראן, פרסם השר לביטחון פנים פוסט זועם שבו כינה את התכנית "מגה שמאלנית". ארץ נהדרת בתגובה: "ברכות לשר שהצטרף לטרנד של השתקת ביקורת לגיטימית"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אסי כהן בדמות השר גלעד ארדן ב"ארץ נהדרת"/מערכת וואלה!, צילום מסך

השר לביטחון פנים גלעד ארדן תקף אמש את התוכנית "ארץ נהדרת" בעמוד הפייסבוק שלו, לאחר שהתוכנית העבירה ביקורת נוקבת על התנהלותו בתקרית באום אל-חיראן, אז לא המתין לממצאי הבדיקה וקבע זמן קצר אחרי האירוע שמדובר בפיגוע שבוצע על ידי מחבל של דעאש, לפני שהתברר כי אין לכך קשר למציאות. בנוסף, עקצה התוכנית את השר על כך שבתקופת השריפות בחיפה מיהר להכריז עליהן כגל טרור הצתות. "עושה רושם שכשדברים טיפה מסתבכים נוח להאשים את הערבים", אמר מנחה התוכנית איל קיציס לדמותו של השר ארדן שחיקה אסי כהן.

בתגובה לדברים כתב השר ארדן בעמוד הפייסבוק שלו: "למעלה מ-8 שנים אני שר. אבל כל עוד לא היה דחוף לחברים ב'ארץ נהדרת' לספר לצופים בבית שלא היה טרור הצתות (למרות שחוקרי השריפות קבעו שהיה גם היה) ושהאשמתי בלי בסיס אזרח בדריסה (למרות שהתבססתי על תחקיר המשטרה המוסמך) לא קיבלתי דמות באולפן. נחמד. ועדיין ארץ נהדרת היא תכנית מעולה בעיני".

השר ארדן התייחס גם למערכון בסיום התוכנית של חבורת "ערוץ הכיבוד", בעקבות פינוי המאחז הבלתי חוקי "עמונה", שבו מקימים דמויות המתנחלים מאחז בלתי חוקי חדש. השר ארדן הגדיר אותו כ"כמעט אנטישמי". עוד כתב: "השיא היה המערכון על כך שבישראל יש משטרת מחשבות. ארץ נהדרת - יותר מעשר שנים אתם בפריים טיים עם תוכנית מגה שמאלנית שמשודרת לעם ימני, ואתם אשכרה עושים מערכון על זה שבישראל משתיקים שמאלנים? נו, באמת..".

ממערכת ארץ נהדרת נמסר בתגובה: "ברכות לשר ארדן וליועציו על ההחלטה להצטרף, גם אם באיחור, לטרנד הפוליטי של השתקת ביקורת לגיטימית באמצעות כינויים כמו "אנטישמי" ו"מגה שמאלני". אגב, גם בעונה שעברה הייתה דמות של ארדן בתכנית. כבוד השר, שוב - חשוב לבדוק עובדות לפני שיוצאים בהאשמות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully