וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ESPN תפטר למעלה מ-100 עובדים, בהם פרשנים בכירים

גל קיצוצים חריף בערוץ הספורט האמריקאי, שבמסגרת ניסיון התייעלות יפטר כמאה עובדים. אחד הפרשנים: "שמונה שנים נתתי את הנשמה, העברתי לפה את המשפחה - והכול נגמר בשלוש דקות". בערוץ הסתבכו עם חוזי שידור יקרים וקריאה שגויה של המפה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ידע ימים יפים יותר ברשת. טרנט דילפר/מערכת וואלה!, צילום מסך

צונאמי קטן בשוק התקשורת בארצות הברית התרחש אתמול (רביעי), כשרשת ESPN החלה במהלך לפיטורי כ-100 עובדים, בהם פרשנים בכירים. מהלך הכיווץ הקודם של הרשת אירע ב-2015, אז פוטרו 300 עובדים זוטרים. הפעם, משמעות הפיטורים היא אות מצוקה אמתי מהערוץ. בין היתר פוטרו אית'ן שטראוס, הכתב שמסקר את גולדן סטייט ווריירס וקלווין ווטקינס, הכתב שמסקר את יוסטון רוקטס, למרות ששתי הקבוצות נמצאות בעיצומו של הפלייאוף ב-NBA.

בין המפוטרים מספר דמויות מוכרות לחובבי הספורט האמריקאי, כמו פרשני הפוטבול טרנט דילפר ודני קאנל, שדר הקווים אד ורדר ופרשן הבייסבול ג'ייסון סטארק. קאנל צייץ בטוויטר: "נתתי את נשמתי לחברה, עבדתי בה שמונה שנים, עברתי עם רעייתי ושלושת ילדיי לקונטיקט. הכול נגמר בשלוש דקות".

ESPN נקלעה לקשיים רבים בעקבות חתימה על חוזי שידור ענקיים. לרשת חוזה שידור בשווי 15.2 מיליארד דולר לעשר שנים עם ה-NFL, עוד 7.3 מיליארד עם ליגת המכללות בפוטבול ו-12 מיליארד דולר לתשע שנים עם ה-NBA. אלא שבזמן החתימה, בערוץ לא קראו את המגמה. יותר ויותר קהל זלג לתכנים שסיפקו הליגות, כמו הסיזן-פאס של ה-NBA, הגיים-פאס של ה-NFL וערוץ ה-MLB.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully