וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דברים מרגשים: נטפליקס השיקה ממשק עברי מלא

26.7.2017 / 8:51

צעד גדול נוסף של רשת הסטרימיניג המצליחה לטובת צרכניה בישראל. החל מהיום ייהנו מנויי החברה מממשק עברי מלא, הכולל תיאור ושמות עבריים, חיפוש בעברית ופירוט מלא של שמות כוכבי הסדרה בשפתם

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מהיום גם בעברית. מתוך העמוד הראשי של נטפליקס/מערכת וואלה!, צילום מסך

כשנה וחצי לאחר שרשת הסטרימינג הענקית נכנסה לישראל, משיקה החברה היום (רביעי) ממשק עברי מלא עבור מנוייה. בכך, הופכת העברית לשפת הממשק ה-20 במספר שעומדת לרשות צרכני נטפליקס.

בכדי לשנות את הגדרת ברירת המחדל האנגלית, יש ללחוץ על אייקון הפרופיל האישי שלכם (בצד הימני העליון של המסך). משם להיכנס להגדרות חשבון (Account), ותחת קטגוריית "הפרופיל שלי" (My Profile) לבחור ב"שפה" (Language) ובתפריט שנפתח לבחור ב"עברית".

במסגרת הממשק החדש, זכו מרבית סדרות הדגל של נטפליקס לשמות עבריים רשמיים. בין היתר "Master of None" של עזיז אנסרי נקראת "מומחה לכלום", "Designated Survivor" עוברתה ל"שורד מיועד" ו"Making a Murderer" ל"להפוך אדם לרוצח".

כל אחת מהסדרות השונות הזמינות לצפייה בישראל, כוללת כעת תפריט ובו סקירה של עלילת הסדרה, טריילרים ופרטים מלאים על צוות השחקנים וההפקה. כמו כן, אופציית "דירוג האגודלים" שהחליפה לאחרונה את דירוג הכוכבים המסורתי, זמינה אף היא כעת בתרגום לעברית. גם החיפוש ייעשה כעת נוח יותר, כאשר ניתן יהיה לאתר באמצעותו כותרים בעברית.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מרבית הסדרות זכו לשמות עבריים רשמיים/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כל סדרה כוללת כעת גם סקירה ופרטים בעברית/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עכשיו כל מה שצריך הוא זמן לצפות בהכל/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully