וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כבוד ענק: נטפליקס הזמינה שתי סדרות נוספות מיוצרי "פאודה"

10.8.2017 / 16:05

גאווה ישראלית: ענקית הסטרימינג נטפליקס הודיעה כי היא מעמיקה את שיתוף הפעולה עם יוצרי "פאודה" ליאור רז ואבי יששכרוף ומזמינה מהם שתי סדרות נוספות. השניים מסרו לוואלה! תרבות: "כל יום אנו מופתעים מחדש מההזדמנויות שנקרות בדרכנו"

אבי יששכרוף וליאור רז, היוצרים של פאודה. מרץ 2015. ראובן קסטרו
גאווה. יששכרוף/ראובן קסטרו

כבוד ישראלי ענק: נטפליקס הודיעה היום (חמישי) כי בכוונתה להזמין שתי סדרות חדשות מהיוצרים של פאודה, ליאור רז ואבי יששכרוף. הסדרה הראשונה הולכת להפקה באופן מידי והשנייה הוזמנה לפיתוח ותלך לפיילוט. הסדרה הראשונה, שאין לה עדיין שם, מבוססת על אירועים אמיתיים ומספרת על צוות משותף של המוסד הישראלי וה-CIA, שמנסה ללכוד רב-מחבלים שפעל בזירה הבינלאומית במשך יותר משני עשורים.

הסדרה השנייה, שנקראת "hit and run", מגוללת את סיפורו של גבר נשוי שחייו משתנים כאשר אשתו נהרגת בתאונת דרכים מסתורית והוא מוצא את עצמו מסובך בסיפור ריגול פוליטי. יוצרי הסדרות, רז ויששכרוף (המשמש כפרשן לענייני ערבים ב-וואלה! NEWS) , יוגדרו גם "מפיקים אחראיים" (executive producers) בשתי הסדרות, לצד שותפים אמריקניים.

"ליאור ואבי הם מספרי סיפורים מצוינים ואנחנו גאים להעמיק את הקשר איתם", אמרה סינדי הולנד, סגנית נשיא חטיבת התוכן המקורי של נטפליקס. "אנחנו נמשכים לחזון הגלובלי של הפרויקטים שלהם, כשכל אחד מהם טעון בדרמה ורלוונטיות לעידן המודרני".

העונה השנייה של "פאודה" נמצאת עכשיו בצילומים ולסדרה צפויה גם עונה שלישית.

ליאור רז ואבי יששכרוף מסרו לוואלה! תרבות: "אנחנו כל יום מופתעים מחדש מההזדמנויות שנקרות בדרכנו. אנו מקווים לעמוד בציפיות הגבוהות של כולם, של נטפליקס ובעיקר של קהל הצופים. מצפה לנו עבודה מאוד קשה ומאתגרת, פה ובארה"ב, ובכלל זה גם על העונה השלישית של פאודה. אנחנו עובדים באינטנסיביות על העונה השנייה של פאודה ולאחר מכן ניקח נשימה ארוכה ונצלול לפרויקטים שמצפים לנו. וכמו שנהגנו תמיד לומר - יאללה פאודה!".

פאודה. אוהד רומנו,
פאודה/אוהד רומנו
פאודה. אוהד רומנו,
פאודה/אוהד רומנו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully