וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שר התקשורת על תאגיד השידור הציבורי: "בשביל מה צריך דבר כזה?"

16.10.2017 / 15:22

איוב קרא הגיע לסיור בנתיבות ואמר על הדיון המחודש בסגירת תאגיד השידור "כאן", כי מדובר בבזבוז כספים. "אין תמורה לכסף הזה מבחינת תכנים ורייטינג. צריך לחשוב פעמים בשביל מה זה נחוץ"

צילום: רדיו דרום, עריכה: יאיר דניאל

שר התקשורת איוב קרא, אמר היום (שני) על הדיון המחודש בסגירת תאגיד השידור הציבורי "כאן", כי הוא לא מבין "בשביל מה נחוץ הדבר הזה". לדבריו, "אני מזהה בזבוז של 800 מיליון של הציבור בלי תמורה מבחינת התכנים והרייטינג. הם לא אפשרו, בתוך התאגיד, בסכום כזה גדול, לשדר כדורגל וספורט בחינם". עוד טען: "הבאתי להם הצעה מפתה שלא עולה להם שום דבר. אני חושב שצריך לחשוב פעמיים בשביל מה מה נחוץ דבר זה".

אתמול העלה שר הפנים אריה דרעי בישיבת ראשי סיעות הקואליציה הצעה לסגירת תאגיד השידור הציבורי, שהחל את שידוריו בחודש מאי. לטענת דרעי, ההצעה תביא לחיסכון של מיליארדי שקלים בתוך עשור. לדבריו, אין טעם בהוצאת הסכומים שמקציבה המדינה כיום להפעלת תאגיד השידור "בשביל רייטינג של 1.5%".

עוד ידיעות בוואלה! NEWS:
בתגובה לירי על מטוס חיל האוויר בלבנון: צה"ל הפציץ בסוריה
"גנבו מצה"ל סכומי עתק": קצינים ועובדי חברה אזרחית חשודים בשוחד
אליה קדוש תישאר במעצר בתנאי אשפוז; אביה התפרץ על השופט

ח"כ איוב קרא, הפגנת מועצת יש"ע מול משרד ראש הממשלה נגד ההסתה. 21 בפברואר 2016. הלל מאיר, תצפית TPS
השר קרא/תצפית TPS, הלל מאיר

חלק מראשי סיעות הקואליציה תמכו ביוזמה, אך השרים לא הגיעו לכל החלטה בנושא וסוכם כי הוא יעבור לדיון בין שר האוצר משה כחלון לבין ראש הממשלה בנימין נתניהו. קרא בירך על ההצעה שהעלה דרעי. "‏שמחתי לקבל את ברכתו של ראש הממשלה לסגירת התאגיד הציבורי. סוף לבזבוז כספי הציבור", אמר קרא. ואולם, השר קרא מיהר למחוק את הציוץ שבו בירך על ההצעה, זמן קצר לאחר שפורסם.

בישיבה התנהל דיון בין השרים על דרכים לכיסוי "בור" שנוצר בתקציב המדינה, ובמהלכה העלו הנוכחים אפשרויות לפתרון. השר דרעי העלה את האפשרות של סגירת התאגיד, מלבד תחנות הרדיו של רשת ב' בנימוק כי הפיצול של ערוץ 2 בחודש הבא אינו מצדיק המשך תקצוב ערוץ טלוויזיה ציבורי במאות מיליוני שקלים מדי שנה.

  • עוד באותו נושא:
  • איוב קרא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully