וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העיתונאית סילבי קשת חושפת: טומי לפיד תקף אותי מינית

2.11.2017 / 22:14

העיתונאית הוותיקה סיפרה בפוסט כיצד תקף אותה לפיד במסיבה בלונדון. לטענתה, הוא הפיל אותה על השטיח, והיא נחבטה בראשה. "הוא קרע את שמלתי הצרה... נתתי לו ברכייה איפה שכואב". לשכת יאיר לפיד: "אין לנו איך להגיב לסיפור מלפני 54 שנה"

חדשות 10

העיתונאית סילבי קשת חשפה הערב (חמישי) בעמוד הפייסבוק שלה, כי הותקפה בידי השר לשעבר טומי לפיד, שהלך לעולמו לפני תשע שנים. בפוסט היא מספרת כיצד בילתה במסיבה בלונדון, שם נפגשה בלפיד שהיה בתקופה ההיא כתב של עיתון "מעריב" בלונדון. היא מספרת כיצד ביקש לעלות לדירתה, שם הפיל אותה על הרצפה וקרע את שמלתה. בתגובה, היא טוענת, בעטה בו וגירשה אותו מהמקום.

"ב-1963 באתי ללונדון בפעם הראשונה ושכרתי חדר בדירה", היא מספרת, ומגוללת כיצד נתקלה במסיבה בלפיד. "שמחנו לראות זה את זו", היא כותבת. "התחלתי להשתעמם, ואמרתי לחברתי שאני הולכת הביתה. טומי שאל אם נוכל לחלוק מונית. בהחלט, אמרתי לו שאני גרה בקנזיננטון. אני לא רחוק משם אמר. הגענו עד לדירה שגרתי בה וטומי אמר: 'נזכרתי שאני מוכרח לטפל לאנשהו. אני יכול לעלות איתך?' כמובן".

עוד בוואלה! NEWS:
רקטות או פיגוע בתחומי הקו הירוק: חשש מתגובת הג'יהאד למנהרה
צו מעצר לנשיא קטלוניה הגולה; שמונה בכירים נשלחו למעצר
מגישה מצרית שוחחה על יחסי מין מחוץ לנישואים ונשלחה לכלא

הפוסט של סילבי קשת

"עלינו, הסרתי את מעילי והוא קשקש משהו לתוך האפרכסת", המשיכה קשת בת ה-87. "פתאום נפנה אלי, הפיל אותי על השטיח. נחבטתי בראשי וקרע את שמלתי הצרה. כשניסה לפתוח את רוכסנו, נתתי לו ברכייה איפה שכואב, וכשהתכווץ הוספתי גם דקירה עם העקבים הגבוהים".

קשת ממשיכה לתאר וכותבת כי "איני יודעת מניין היו לי הכוחות הייתי קטנה וצנומה, אבל הכעס נותן המון כוח. בעודנו מכווץ, קמתי, רצתי למטבח וגם שפכתי עליו קומקום מלא מים. לקחתי את מעילו וזרקתיו מהחלון. הוא הסתלק בבושת פנים".

"למחרת כתבתי לו למערכת כי קרע לי שמלה חדשה שעלתה לי כך וכך ואמנם אין לי קבלה", סיפרה על היום שאחרי האירוע. "אם לא ישים לי בתיבת הדואר את הסכום אני מספרת לאשתו החדשה. הוא החזיר לי את הכסף. את נקמתו ביטא כעבור שנים רבות כאשר שמו לי את הפצצה בפקודת גנדי. 'מה את מתפלאה', שאל בטורו. את הרי מניחה כל יום שישי פצצה במפתן ביתו של פוליטיקאי'".

מלשכתו של יאיר לפיד נמסר: "לצערנו אין לנו איך להגיב לסיפור מלפני 54 שנה".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
טומי לפיד. ראובן קסטרו
"רצתי למטבח וגם שפכתי עליו קומקום מלא מים". לפיד/ראובן קסטרו

קשת מצטרפת לעיתונאית אושרת קוטלר שהתוודתה הערב בערוץ 10 כי מנכ"ל קשת הראשון, אלכס גלעדי, הציע לה הצעה מגונה לפני 25 שנה, זאת כחלק מניסיונותיה להתקבל לעבודה. קוטלר ישבה בפאנל של המהדורה המקדימה של חדשות עשר והתייחסה לגל ההטרדות המיניות שעובר בהוליווד. בהקשר הזה היא תהתה - למה עכשיו הן נזכרו לספר על כך, ואז הוסיפה: "נזכרתי במשהו שאני לא מדברת עליו כבר 25 שנה, והאמת שזה נורא מוזר, בעודי יושבת ומדברת איתך עכשיו, כבר 3 דקות הדופק שלי גבוה, קשה לי לנשום, נורא מוזר, נורא מוזר כי אני לא רגשנית והאולפנים בטח לא מרגשים אותי כבר 25 שנה. אבל מה שאני עומדת להגיד לך עכשיו קשה, ולכן זה קשה לכל כך הרבה נשים לצאת עם הסיפור הזה".

סילבי קשת. פייסבוק, מערכת וואלה! NEWS
פגשה בלפיד כשהיה כתב של עיתון "מעריב" בלונדון. קשת/מערכת וואלה! NEWS, פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully