וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המנחה האמריקאי צ'ארלי רוז הושעה בעקבות 8 תלונות על הטרדה מינית

21.11.2017 / 10:10

רוז, מבכירי העיתונאים והמנחים בטלוויזיה האמריקאית, הושעה מרשתות PBS ו-CBS בעקבות פרסום תחקיר הוושינגטון פוסט. במסגרת התחקיר, גוללו 8 נשים שעבדו תחתיו לאורך השנים התנהלות מטרידה חוזרת, בין היתר בהתערטלות בנוכחותן ובמגע ללא הסכמה

צ'ארלי רוז. GettyImages
דפוס התנהגות מטריד במשך שנים. צ'ארלי רוז/GettyImages

סערת החשיפות נגד בכירי תעשיית הבידור ההוליוודית נמשכת במלוא הקיטור, והבוקר (שלישי) נוסף אליה שם גדול נוסף. תחקיר של הוושינגטון פוסט חושף את עדויותיהן של 8 נשים על הטרדות מיניות מצדו של המנחה הוותיק, צ'ארלי רוז. בעדויותיהן מתארות המתלוננות דפוס קבוע, ודבריהן מחוזקים על ידי חברים, בני משפחה וקולגות, ששמעו את סיפוריהן בזמן אמת. שלוש מהנשים תיארו את המעשים בשמן מלא, בעוד חמש נוספות ביקשו להסתיר את זהותן מחשש מכוחו הגדול של רוז בתעשייה.

בתוך שעות ספורות מפרסום התחקיר הודיעו רשתות בלומברג ו-CBS, בהן עבד רוז, כי הן משעות אותו. בנוסף הודיעה רשת בלומברג כי היא משעה תוכנית חדשה בהנחייתו, שהייתה אמורה לעלות בקרוב. רוז (75), נחשב עד פרסום הדברים לאחד מאנשי הטלוויזיה הוותיקים והמוערכים בארה"ב, תוכנית הריאיונות על שמו ברשת PBS משודרת ברציפות מאז 1991, מאז 2012 הוא מנחה את תוכנית הבוקר של CBS, והשתתף מספר פעמים בתוכנית התחקירים היוקרתית "60 דקות".

צ'ארלי רוז. GettyImages
"לקחו לי 10 שנים להבין: הוא היה טורף מיני"/GettyImages

בין הסיפורים שנחשפים בתחקיר, מוצג גם זה של ריה בראבו, ששימשה כמתמחה ומפיקה בתוכניתו של רוז ברשת PBS בשנת 2007. היא מגוללת שורה של חיזורים אגרסייבים מצדו של המנחה, על אף שסירבה לו שוב ושוב. באחד המקרים היא זומנה לחדרו במלון כדי לעבוד על נאום שהיה עתיד לשאת, ולטענתה תוך כדי כתיבתו יצא רוז מהמקלחת עירום והסתובב בחדר מולה.

עוזרת הפקה נוספת, קייל גודרפי-ריאן, תיארה לא פחות מתריסר מקרים בהם חזרה ההתנהגות הזאת של רוז גם בנוכחותה. בוקר אחר התקשר רוז אל גודפרי-ריאן ותיאר בפירוט פנטזיות מיניות שעלו בחלומו, ובהן שחתה בעירום בבריכת המלון שלו. מתאמת ההפקה מייגן קרידט תיארה כיצד נהג רוז להניח את ידו על החלק הפנימי של ירכה במהלך נסיעות. "לקחו לי 10 שנים ורגע אמיץ של התעוררות תרבותית כדי להבין מה היו הרגעים האלה: הוא היה הטורף המיני ואני הייתי הקורבן שלו", סיפרה לעיתון.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
צ'ארלי רוז. GettyImages
עוד דמות בכירה שהושעתה מתוכנית הדגל שלה/GettyImages

בתגובה לתחקיר מסר רוז בהודעה מטעמו: "ב-45 שנותיי בעיתונות, התגאיתי בכך שהייתי תומך נלהב בקידום הקריירה של נשים שעימן עבדתי. אף על פי כן, בימים האחרונים, הועלו טענות לגבי התנהלותי כלפי נשים שעבדו איתי. חיוני שנשים ישמעו שאני מתנצל עמוקות על התנהגותי הבלתי ראויה. אני נבוך מאוד. התנהגתי בחוסר טעם לעתים, ואני מקבל את האחריות שלי על כך, אף שאינני מאמין שכל ההאשמות הללו מדויקות. תמיד הרגשתי שהלכתי בעקבות רגשות משותפים, אף שכעת אני מבין שזו הייתה טעות. למדתי הרבה מהמקרים הללו, ואני מקווה שאחרים ילמדו גם כן. כולנו, כולל אני, מגיעים להבנה חדשה ועמוקה לגבי הכאב של מעשינו בעבר, ויש לנו כבוד עמוק לנשים וחייהן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully