וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השר קרא: "מי שישדר פייק ניוז יביא על עצמו גזר דין מוות"

12.1.2018 / 12:26

השר אמר בליכודיאדה כי יפעל "לשחרר את הרגולציה ואת ערוץ 20". כעבור זמן קצר חזר בו מהביטוי "גזר דין מוות", והתנצל. האירוע של מפלגת השלטון מתקייים באילת, בנוכחות שרים וח"כים, ברקע הביקורת של מבקר המדינה וקביעתו כי מדובר בתרומה אסורה על פי חוק מימון מפלגות

משבר החוק הצרפתי- השר קרא אמר בפתח ישיבת הממשלה כי נתניהו ביקש להעביר את החוק "בהסכמת כל ראשי הקואליציה". רוני כנפו
"נציל את ערוץ 20". השר קרא/רוני כנפו

שר התקשורת איוב קרא אמר היום (שישי) כי "כל אחד שישדר פייק ניוז יביא עליו גזר דין מוות. נשחרר את הרגולציה ונציל את ערוץ 20". קרא אמר את הדברים באירוע הליכודיאדה המתקיים באילת. שר התקשורת התנצל מאוחר יותר על השימוש במילים "גזר דין מוות" ואמר כי מעד בלשונו.

ח"כ אורן חזן (הליכוד) הודיע כי הוא מתכוון להתמודד על ראשות הליכוד מול ראש הממשלה בנימין נתניהו. "יש לנו היום ראש תנועה, אנחנו מאחלים לו שיצא חף מפשע וינקה את השם שלו. כשאתה רואה שבארצות הברית נבחר אדם שהוא לא פוליטיקאי ולא דיפלומט ואתה רואה שבצרפת עמנואל מקרון אפילו לא הגיע לגיל 39 לראשות הממשלה, אני בהחלט לא פוסל התמודדות עתידית על ראשות הליכוד".

חזן אמר מאוחר יותר כי הוא מגנה את דבריו של קרא "אוי לנו שהגענו למקום שבו אנו לא מוציאים מחבלים להורג אבל מאיימים להוציא להורג עיתונאים. רק הציבור ישפוט את התקשורת ויבחר בשלט במה לצפות. לא זו דרכה של תנועת הליכוד".

עוד בוואלה! NEWS:
לא פרטי, ולא ספונטני: המבקר קובע - הליכודיאדה תרומה אסורה
כוחות משטרה רבים פועלים באזור בקעת אונו בשל אירוע פלילי
גבר בן 63 נהרג מפגיעת אוטובוס בכניסה לבית העלמין בבית שאן

התנצלותו של השר קרא

ישראל כץ בכנס ליכוד, אווניו, קריית שדה התעופה, 31 בדצמבר 2017. ראובן קסטרו
ביקש ששמו יוסר מהפריימריז המדומים. כץ/ראובן קסטרו

הליכודיאדה המתקיימת זו השנה השלישית באילת, נפתחה אתמול, נוכחים בה השרים מירי רגב, גילה גמליאל, איוב קרא, ראש עיריית ירושלים ניר ברקת, השר לשעבר אלי ישי, וחברי כנסת. חלק מבכירי הליכוד - יור הכנסת יולי אדלשטיין ושר התחבורה והמודיעין ישראל כץ הודיעו מראש כי הם לא יגיעו לאירוע ואף ביקשו שיסירו את שמם מהפריימריז המדומים שמתקיימים במהלך סוף השבוע.

שרת התרבות מירי רגב התייחסה באירוע להקלטות יאיר נתניהו אמרה כי "הם הקליטו בצורה מכוערת קלטת שכל רצונה לפגוע באמון של ראש הממשלה. לכן ביקשתי מראש הממשלה להגיע למצב של חקירה על הדלפת הקלטת, ושל שינוי חקיקה. לא יכול להיות מצב שנבחרי הציבור נהיה סחיטים בידי גורמים שכופים עלינו אבטחה".

טקס פרסי אמ"י מירי רגב עודד קוטלר. מגד גוזני
"הקליטו את יאיר נתניהו בצורה מכוערת". רגב/מגד גוזני

מוקדם יותר השבוע קבע מבקר המדינה השופט בדימוס יוסף שפירא כי הליכודיאדה היא למעשה תרומה אסורה למפלגת הליכוד. המבקר עסק בשאלה האם הליכודיאדה היא אירוע מפלגתי או פרטי: במקרה שמדובר באירוע פרטי, הוא לא מוגדר כתרומה למפלגה, ובמקרה שמדובר באירוע מפלגתי שעליו המפלגה לא שילמה - הרי שמדובר בתרומה אסורה. הליכודיאדה מאורגנת בשלוש השנים האחרונות על ידי שני צעירים חברי ליכוד, משה בן זקן ומושיקו פסל, הנחשבים למקורבים לשרת התרבות מירי רגב. למרות שפורמלית מדובר באירוע פרטי, המיתוג שלו משתמש בשם ובלוגו הרשמי של המפלגה.

חברי הכנסת של הליכוד ספגו אתמול ביקורת מצד תושבי אילת ברקע אישור חוק המרכולים שכולל את העיר. מומו ביטון, חבר מועצת העיר מתח ביקורת על קיום האירוע בעיר ואמר כי בכוונת התושבים להפגין נגד קיום הליכודיאדה" . הליכוד איבד את הדרך. ההפגנה היא מול הליכודיאדה כי אין דבר יותר ציני מזה. נלחמתם להעביר חוק שבפוטנציאל יכול להנחית מכת מוות לאילת ואתם באים לחגוג כאן? ועוד בסוף השבוע? במקרה הגרוע זו אטימות וניתוק מהעם, ובמקרה הטוב חוסר מודעות וטיפשות". חלק מבעלי המרכולים בעיר מתכוונים להיכנס כחלק ממחאתם לאירוע הליכודיאדה ולצלם את חברי המפלגה בזמן שהייתם באילת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully