וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"psy-cho-lo-gist": כך סוקרה הקלטת שרה נתניהו ברחבי העולם

בניו יורק טיימס, בוושינגטון פוסט ובכלי תקשורת נוספים הביאו לידי הקוראים את ההקלטה הבלעדית שפורסמה בוואלה! NEWS. ההקלטה הובאה לצד אזכור התיקים שעסקו בתנאי ההעסקה במעון והחשדות נגד נתניהו לניפוח הוצאות על ארוחות בסך 359 אלף שקלים

אתר רשמי

ההקלטה הבלעדית שפורסמה אתמול (ראשון) בוואלה! NEWS, ובה נשמעת רעיית ראש הממשלה שרה נתניהו מתפרצת על עוזר המשפחה לשעבר בעקבות ידיעה שניסוחה לא היה לטעמה, הכתה גלים ברחבי העולם.

ב"ניו יורק טיימס", ב"וושינגטון פוסט" ובעיתונים נוספים ברחבי העולם כמו ABCnews ו-The Daily Star הלבנוני, סוקרה הפרשה בהרחבה, תוך אזכורים של התיקים בנושא היחס לעובדים במעון ראש הממשלה והחשדות העומדים נגד נתניהו בפרשת המעונות.

"הגיעה הנקודה שבה הדיווחים על שרה נתניהו מרגישים כאילו הם מתחילים להיערם", נפתחה הידיעה ב"ניו יורק טיימס". בשלב זה, שטחו את הפרשות שבהן הייתה ועודנה מעורבת רעיית ראש הממשלה, ובהן גם התביעה שמנהלת נגדה ונגד המעון העובדת לשעבר שירה רבן. "שוב ושוב, נתניהו טוענת להגנתה שהעומדים נגדה הם שקרנים ויריבים פוליטיים של בעלה, שמנסים לפגוע בו דרכה", נכתב.

עוד בוואלה! NEWS:
עובדים לשעבר במעון רה"מ על הקלטות שרה נתניהו: "זה רק קמצוץ"
הטרור שניצח את נתניהו: ההקלטות חשפו את ראש הממשלה ובעייתו
השרה רגב מתייצבת לצד רעיית רה"מ: "חשיפת הקלטת - בושה לעיתונות"

ידיעיה על הקלטות שרה נתניהו באתר ה"וושינגטון פוסט", ינואר 2018. צילום מסך
ידיעיה על הקלטות שרה נתניהו באתר ה"וושינגטון פוסט", ינואר 2018/צילום מסך

"אך ביום ראשון, הציבור הישראלי נכח בעצמו למזג החם של נתניהו: שיחת טלפון מוקלטת שבה היא זועמת על האופן שבו תוארה בטור רכילות באירוע התרמה בבית הספר של ילדיה", נכתב. "היא כעסה על כך שב-44 המילים באייטם, לא תוארה במדויק ההשכלה שלה באופן שירצה אותה".

גם ב"וושינגטון פוסט" פרסמו את תוכן ההקלטה, והוסיפו כי מדובר ב"כאב ראש חדש לראש ממשלת ישראל". בידיעה, תוארו דבריה של רעיית ראש הממשלה ונכתב כי היא "ממשיכה לצרוח בצורה לא מובנת בהמשך ההקלטה".

עוד באותו נושא

בלעדי | הזעם, הצרחות ואובדן השליטה: הקלטות שרה נתניהו נחשפות

לכתבה המלאה
ידיעיה על הקלטות שרה נתניהו באתר ה"ניו יורק טיימס", ינואר 2018. צילום מסך
ידיעיה על הקלטות שרה נתניהו באתר ה"ניו יורק טיימס", ינואר 2018/צילום מסך
ידיעיה על הקלטות שרה נתניהו באתר "דיילי סטאר", ינואר 2018. צילום מסך
ידיעיה על הקלטות שרה נתניהו באתר "דיילי סטאר", ינואר 2018/צילום מסך

בהקלטה, נשמעת נתניהו מטיחה בצרחות בעובד הבכיר: "פסי-כו-לו-גית, M.A, B.A - זהו!". בין הצעקות, דורשת נתניהו מהעובד לנזוף בעיתונאי המפרסם על הנוסח, והחלה לצטט מהכתבה - ולגעור. "הוא מקבל ממך עכשיו שיחת נזיפה? חוץ מזה - נוסח. 'אשת ראש הממשלה, מחייב גם פעילות ציבורית', למה?! למה?!", ומיד לאחר מכן ממשיכה בצעקות: "אשת ראש הממשלה הזאת עושה פעילות ציבורית כל יום! בעבודה המקצועית שלה!".

לאחר שפורסמה ההקלטה, עובדים לשעבר בסביבת ראש הממשלה ורעייתו ומקורבים להם טענו כי לא מדובר בתופעה חריגה. "גם אני קיבלתי המון פעמים צעקות כאלה בבית ראש הממשלה, ולעמוד מול שרה - זה הרבה יותר קשה מלקבל ממנה שיחת טלפון", אמר מני נפתלי, אב הבית לשעבר בבית ראש הממשלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully