וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שייקה אופיר ומשה כחלון: yes חשפה את הפקותיה לשנה הקרובה

19.3.2018 / 14:11

19 הפקות מקור יעלו השנה ב-yes, בהן הקומדיה "המנצח" מאת יוצרי "שטיסל" עם ליאור אשכנזי; אילן פלד ויעל פוליאקוב בקומדית פשע; דרמה על צעירים אוטיסטים; "מייקל" עובר מהבמה למסך; "החיים הסודיים של שייקה אופיר" וסרט תיעודי שהתלווה לקמפיין הבחירות של משה כחלון

יח"צ - חד פעמי

(בסרטון מעל: קטע מתוך הסרט התיעודי "המועמד" של yes שיצרו טלי שמש ואסף סודרי, העוקב אחרי שר האוצר משה כחלון, שבו הוא מודיע על מינוי ליאור חורב כמנהל קמפיין הבחירות במקומו של אבי גבאי)

seperator

19 הפקות ישראליות, מתוכן 9 סדרות חדשות של דרמה, קומדיות ודוקו-ריאליטי, 4 הפקות מקור תיעודיות ו-6 עונות ממשיכות לסדרות - כל אלו צפויות לעלות בשנת 2018/19 בחברת yes, כפי שנחשף היום במסיבת עיתונאים שקיימה.

בין הסדרות שיעלו במהלך 2018 עליהם הוכרז באירוע: "המנצח" - דרמה קומית-מוזיקלית מאת יוצרי "שטיסל", בכיכובם של ליאור אשכנזי, דבל'ה גליקמן, שי אביבי, שירה האס ועוד, העוסקת במוזיקאי מפורסם שעוזב קריירה מפוארת בחו"ל כדי לנצח על חבורת הזמר של מתנ"ס מקומי; "על הספקטרום" - דרמה קומית שבמרכזה דמויות של צעירים על הספקטרום האוטיסטי החולקים דירה משותפת. בסדרה מככבת נעמי לבוב, היא בויימה על ידי יובל שפרמן ונוצרה על ידי דנה אידיסיס, בהשראת אחיה האוטיסט; "הנוכלות"- האחיות מירי ותקווה, אותם מגלמים אילן פלד ויעל פוליאקוב, חוזרות לשתף פעולה ויוצאות למסע כזוג נוכלות; "מייקל" - קומדיה שחורה על משפחה ביזארית המבוססת על המופע המצליח, שבה אסי כהן יופיע כדמות אורחת לצד שחקני ההצגה; "תום יער עושה בגרות" - הקומיקאית בדוקו-ריאליטי קומי חדש חוזרת לימי התיכון כדי לסגור חשבון עם התקופה שפחות הצליחה לה.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
ליאור אשכנזי מתוך הסדרה "המנצח" של yes. אוהד רומנו,
ליאור אשכנזי מתוך הסדרה "המנצח" של yes/אוהד רומנו

בנוסף תעלה "פאנץ', דרמה חדשה בה משחקים בין השאר צחי גראד, מאור שוויצר, עוז זהבי, דר זוזובסקי ואורלי זילברשץ, המביאה את סיפור הולדת הסטנד-אפ הישראלי בתחילת שנות ה-90; "עיר מקלט", סדרת מתח אינטנסיבית ואקטואלית, על פי רב-המכר של הסופר ליעד שהם, ובכיכובם של חני פירסטנברג, דביר בנדק, מלי לוי ודורון-בן דוד ("פאודה"), שמתרחשת בארץ העובדים הזרים השוכנת בלב תל אביב. יוצריה הם עוזי וייל ואיתן צור ("החמישייה הקאמרית", "המשרד"); ודרמה קומית חדשה מאת ובכיכובם של שי גולדשטיין ולאה לב, "לעבור את הלילה" שמה, העוסקת בצמד שדרני רדיו, אחד שמנסה להיות המבוגר האחראי והשנייה צעירה ופרועה, המנסים לצלוח יחד את החיים.

שייקה אופיר ועתליה אופיר מתוך הסדרה "החיים הסודיים_של_שייקה_אופיר" של yes. יח"צ,
שייקה אופיר ועתליה אופיר מתוך הסדרה "החיים הסודיים של שייקה אופיר"/יח"צ

עונות חדשות שצפויות לעלות על מסך yes: עונה שניה של הדוקו ריאליטי "הבוזגלוס"; עונה שלישית ל"פאודה", הזוכה הגדולה של טקס פרסי הטלוויזיה האחרון; הדרמה היומית "תאג"ד"; דרמת המתח "כבודו" שזכתה לעיבוד אמריקאי לרשת שואוטיים על ידי יוצרי "האישה הטובה"; "השוטר הטוב" - הקומדיה הנצפית ביותר ב-yes בכיכובו של יובל סמו, המצטלמת בימים אלו בארצות הברית בכיכובו של השחקן טוני דנזה עבור נטפליקס; עונת המשך לקומדיה "רון", שיצרו רון פלדמן וענת אורן; ו"האחיות המוצלחות שלי", שעולה לאוויר בימים אלו ממש בעונה שנייה.

אילן פלד ויעל פוליאקוב בסדרה "הנוכלות" של yes (צילום: עדן נינוה ארביב). עדן נינוה ארביב,
אילן פלד ויעל פוליאקוב בסדרה "הנוכלות" של yes/עדן נינוה ארביב

ערוץ yes דוקו חשף כמה פרויקטים מסקרנים במיוחד: "החיים הסודיים של שייקה אופיר", המוגדר כ"הסיפור שטרם סופר" על השחקן והקומיקאי הגדול המנוח. הבמאי ארי דוידוביץ' מפנה את הזרקור אל הנשים המשמעותיות ביותר בחייו של אופיר: אלמנתו הגאה לידיה, בתם, השחקנית קארין אופיר, וגם, בפעם הראשונה מול המצלמות - עתליה, בתו מנישואיו הראשונים, אותה עזב בניו יורק.

מתוך הסדרה "על הספקטרום" של yes. אוהד רומנו,
מתוך הסדרה "על הספקטרום" של yes/אוהד רומנו

בנוסף לכך ישודר השנה הסרט התיעודי "המועמד" (שיצרו טלי שמש ואסף סודרי) המתעד את משה כחלון ואת המטה שלו (הצצה לסדרה - בראש הכתבה); הסדרה "תיק חיי", שיצרה נילי טל, החוזרת למקרי פשע משמעותיים שהתרחשו בישראל מנקודת מבטם של האנשים שחייהם השתנו לעד בעקבותיה; והסדרה "טרנסקידס", בבימוי הילה מדליה, העוקבת לראשונה אחר ארבעה בני נוער ישראלים העוברים הליך של שינוי מין.

הסדרה "תום יער עושה בגרות" של yes. אוהד רומנו,
הסדרה "תום יער עושה בגרות" של yes/אוהד רומנו

מנכ"ל yes, רון אילון, אמר באירוע כי ישראל הפכה להיות TV start-up nation, וגילה כי מכירה והפצה של תוכן ישראלי בעולם הניבו כ-400 מיליון שקל בשנים האחרונות. בנוסף, הוא קרא למשרד האוצר והתקשורת להעניק הטבת מס כדי לשפר את יכולות ההשקעה בתוכן ישראלי לטובת היוצרים, קהל הצופים והמדינה.

בזמן מסיבת העתונאים של yes, וכנראה שלא במקרה, הודיעה HOT על שיתוף פעולה עם נטפליקס ועל השקת FIBER 4K, שתספק את שירותי התקשורת הביתיים של החברה: שידורי טלוויזיה ו-VOD באיכות 4K, אינטרנט במהירות של עד 200 מגה, ראוטר אלחוטי וטלפון קווי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully