וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טלטלה באח הגדול: עורכת התכנית ו"האחות הגדולה" פורשת

23.5.2018 / 22:53

דרמה בריאליטי הדגל של "רשת" שלושה שבועות לאחר עליית העונה החדשה של התוכנית לשידור: רוית ליאור-מנדל, עורכת התוכנית המשמשת גם כ"אחות הגדולה", תסיים את תפקידה. נתוני הרייטינג של התכניות האחרונות היו אכזבה לרשת. רועי עוז יחליפה

צילום מסך

דרמת-ענק ב"האח הגדול": שלושה שבועות בלבד לאחר עליית העונה החדשה של תוכנית הריאליטי "האח הגדול" בזכיינית רשת, רוית ליאור-מנדל, עורכת התוכנית המשמשת גם כ"אחות הגדולה", מסיימת את תפקידה - כך נודע הערב. ליאור-מנדל לא ערכה גם את הפרק ששודר היום (רביעי). בתכניות האחרונות נרשמו נתוני רייטינג נמוכים לריאליטי הוותיק והשבוע היא אף הובסה על ידי הזכיינית המתחרה, קשת, כשהשיגה נתוני רייטינג נמוכים יותר לעומת "ארץ נהדרת".

מי שיחליף את ליאור-מנדל הוא רועי עוז, שערך בעבר את "דה וויס", "היפה והחנון", "סופר נני" ואפילו תקופה קצרה את "האח הגדול". אחרי שלושה שבועות כעורך האח הגדול בעונה הראשונה הוא הוחלף על ידי יורם זק, שהפך לאיש המזוהה ביותר עם הפורמט בישראל והוביל להצלחת התוכנית.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רוית ליאור מנדל/מערכת וואלה!, צילום מסך

ליאור-מנדל היא עורכת בכירה בעלת ניסיון רב: היא שימשה כעורכת הראשית של "הישרדות" בעונה הראשונה בערוץ 10, ערכה את "המירוץ למיליון" (עונה ראשונה, שנייה ושלישית) ואת "הדוגמניות" (עונה ראשונה ושנייה). בנוסף ערכה טקסים ותכניות בידור למיניהם ואף שימשה בשנים האחרונות כמנהלת פיתוח בידור וריאליטי בקשת. במהלך 2017 עברה מקשת לאנדמול, חברת ההפקות של "האח הגדול" ומבעלי רשת, ועסקה בפיתוח פורמטים. מינויה לעורכת "האח הגדול" וזו שמשמשת כאחות הגדולה היה המהלך הטבעי, אך נתוני הרייטינג של העונה - מלבד שני פרקי הפתיחה - היו אכזבה גדולה עבור רשת.

מרשת נמסר כי רוית ליאור-מנדל "ביקשה לפרוש מתפקידה לאחר כמעט שנה של עבודה אינטנסיבית. בחודשים האחרונים רוית הייתה אחראית על כל שלבי הפיתוח, ההקמה, הליהוק והמעבר של 'האח הגדול' לרשת ,13 שהשקתו הייתה המוצלחת ביותר, בכל מדד, מאז פיצול ערוץ 2".

ארז בן הרוש, סמנכ"ל התוכן הפורש של רשת, מסר: "אני רוצה להודות לחברתי רוית על חודשים רבים של עשייה מדהימה והעמדה של העונה הראשונה של 'האח הגדול' ברשת 13. רוית אחראית לכל שלב ושלב בתהליך. 'האח הגדול' שונה מכל פורמט טלוויזיוני ומצריך עבודה מסביב לשעון. אני בטוח שערכיה ודרכה של רוית בבניית הפורמט יהדהדו עוד עונות רבות".

עוד באותו נושא

האח הגדול: הגמילה של טאי, ההדחה של ההיא עם השפתיים

לכתבה המלאה
רועי עוז. ראובן קסטרו
העורך החדש, רועי עוז/ראובן קסטרו

אבי צבי, מנכ"ל רשת, מסר כי "העונה החלה כמעט שנה לפני עלייתה עם בניית כל התשתיות מאפס. רוית השקיעה את כל כולה והצליחה לבסס את בית האח הגדול המרהיב ביותר שהוקם עד כה. רוית היא מעורכות התוכן המוכשרות ביותר בארץ, ואשמח שתשתלב בכל פרויקט עתידי של רשת 13".

ליאור-מנדל עצמה מסרה הערב בתום התוכנית: "אין ספק שהאח הגדול ותהליך בנייתו היו אחד הדברים המרתקים שעשיתי במהלך הקריירה שלי זו אולי אחת השנים המאתגרות והמעניינות שהיו לי. אני בתחושה שחצבתי באבן יחד עם הצוות המדהים והמוכשר שמלווה אותי ושימשיך ללוות את הבית גם אחרי פרישתי. אחרי תקופה אינטנסיבית שבה הצלחתי לייצר את הבסיס והתשתית כפי שראיתי כבר לפני חודשים רבים לנגד עיני, החלטתי לפרוש ולהפקיד את המפתחות לעונה ולבית בידיו של רועי עוז, עורך תוכן מעולה. אני אהיה פה בשבילו בכל עת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully