וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל גדות קיבלה פנייה להנחות את האירוויזיון - וסרבה בשל "אילוצי לוח זמנים"

28.5.2018 / 12:00

תאגיד השידור כאן פנה רשמית לשחקנית הישראלית שמככבת בהוליווד להנחות את האירוויזיון שייערך ב-2019 בישראל. גדות סרבה להצעה. סוכנות ADD, המייצגת את גל גדות, מסרה: "לצערנו אילוצי לוח זמנים ומחויבויות קודמות לא מאפשרים זאת"

עריכת וידאו:ניר חן

תאגיד השידור כאן פנה באופן רשמי לשחקנית הישראלית שמככבת בהוליווד גל גדות להנחות את האירוויזיון שייערך ב-2019 בישראל. סוכנות ADD, המייצגת את גל גדות, מסרה שהכוכבת לא תנחה את התחרות "גל הייתה שמחה להנחות את האירוויזיון ולקחת בו חלק - אך לצערנו אילוצי לוח זמנים ומחויבויות קודמות לא מאפשרים זאת".

מעבר לשאלה אם הנחיית האירוויזיון היא צעד מקצועי נכון שיכול לקדם את גדות, מבט חטוף בלוח הזמנים שלה מראה שאכן קשה להאמין כי היא הייתה יכולה למצוא את הפנאי לג'וב בתחרות הזמר האירופאית. ההמשכון של "וונדר וומן 2" אמנם יגיע כבר בנובמבר הקרוב, כמה חודשים לפני החגיגה בירושלים, אך שמה של הכוכבת הישראלית כבר כרוך בכמה פרויקטים גדולים נוספים: סרט בכיכובו של גיבור-העל פלאש; דרמת מתח בשם "עמוק יותר" בו היא אמורה לככב בצדו של בראדלי קופר; וגם פרק נוסף של "ליגת הצדק".

כמו כן, רק השבוע פורסם כי גדות עובדת על סרט שיעסוק בפידל קסטרו, אותו תפיק ובו היא אולי גם תשחק. העבודה על כל ההפקות הללו עשויה לצאת דרך או להתקיים במהלך השנה הקרובה - כלומר, סדר יום שבשום אופן לא מאפשר לשחקנית הישראלית להתפנות לאירוויזיון.

גל גדות על השטיח האדום של האוסקר - חמשת הרגעים שעשו לנו את השבוע. GettyImages
וונדר וומן, דונט יו אבר פורגט אס. גל גדות/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully