וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היכל מנורה ירד מהפרק: האולם שבו תציע תל אביב לארח את האירוויזיון

15.7.2018 / 15:41

לוואלה! תרבות נודע כי עיריית תל אביב תציע לתאגיד השידור "כאן", את ביתן 2 של מרכז הירידים לצורך אירוח התחרות, לאחר שהיכל יד אליהו ואיצטדיון בלומפילד ירדו מהפרק. בנוסף, העירייה תאפשר לקיים חזרות במהלך השבת ותשופר התחבורה הציבורית. כל הפרטים

AP

הקרב על אירוח האירוויזיון: לאחר שהיכל יד אליהו ואצטדיון בלומפילד ירדו מהפרק, גורמים בעיריית תל אביב מוסרים לוואלה! תרבות כי תוגש הצעה לעשות שימוש בביתן 2 של מרכז הירידים, לצורך אירוח התחרות במאי 2019.

עוד נודע לוואלה! תרבות כי עיריית תל אביב תשפר את מסלולי התחבורה הציבורית במהלך ימי התחרות, תאריך את מסלול קווי מוניות השירות 4 ו-5 כך שתונגש ההגעה למרכז הירידים ותוגבר תדירותם גם במהלך שישי-שבת. מה שמעניק יתרון משמעותי לבחירה בתל אביב, כך מעריך גורם הבקיא בענייני האירוויזיון.

"מרכז הירידים מועדף בין השאר בגלל המתחם עצמו, שאינו מפריע לשכנים, אפשר לעבוד בו בחוץ, אין קשיים גדולים וקל מאוד להגיע אליו משדה התעופה", מסבירים גורמים בעיריית תל אביב. "יש למקום גם את האפשרות להציע אולם נוסף שישמש את העיתונאים. באופן עקרוני ההיכל יכול להציע כ-9000 מקומות ישיבה, אולי פחות כיוון שתוקם במה גדולה. בכל אופן, חלק מהקהל יעמוד כך שעדיין יהיו בו די מקומות".

נטע ברזילי תוביל קמפיין של פרטנר TV. יח"צ/דניאל קמינסקי,
נטע ברזילי/יח"צ/דניאל קמינסקי

עיריית תל אביב בחרה להציע את מרכז הירידים, מאחר שאיצטדיון בלומפילד והיכל יד אליהו ירדו מהפרק. "בלומפילד לא מקורה, והסיפור של קירוי הוא מורכב מאוד, ובתאגיד נותנים יתרון למתחם שכבר בנוי במלואו כדי לא לקחת סיכון", מסביר גורם מהעירייה ומוסיף: "המקום השני שדובר עליו, היכל מנורה מבטחים, לא על הפרק מכיוון שאין אפשרות לשתק את האולם לפרק זמן ארוך הנדרש עוד לפני התחרות, בגלל הכדורסל. העירייה מציעה תחבורה ציבורית משופרת ושוקלת גם הפעלת שאטלים בחינם".

דובר עיריית תל אביב סרב להתייחס לדברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully