וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצופים זועמים: נטפליקס הוסיפה פרסומות בין הסדרות

27.8.2018 / 9:31

לאחרונה משתמשי נטפליקס גילו שבמהלך הבינג', החברה משלבת טריילרים לסדרות אחרות. בנטפליקס אומנם מאפשרים להעביר את הטריילרים אבל הם מרגישים שמדובר בפרסומת של ממש וצודקים. האנשים זעמו, נטפליקס הגיבה ואם נתקלתם בפרסומות, כך תוכלו לבטל אותן

נטפליקס. AP
נטפליקס/AP

"כמעט בכל רגע נתון מתקיים ניסוי של נטפליקס על המשתמשים", סיפר לנו ריד הייסטינגס, מנכ"ל נטפליקס, בראיון שקיימנו עמו. לפני חודשיים החברה ביצעה ניסוי בישראל שבמהלכו הוסיפה חבלה חדש ויקרה יותר. במקביל הקטינה את מספר המשתמשים שיכולים לצפות בו זמנית בחבילות הזולות יותר. כלומר, בחבילה היקרה ביותר, יכלו ארבעה אנשים לצפות בו זמנית ואילו אחרי השינוי, רק שני צופים יכלו לצפות בסדרות בו זמנית. הפעם החליטו בנטפליקס להוסיף פרסומות בין הסדרות ומשתמשים רבים שביניהם גם ישראלים, התלוננו ובעיקר - התעצבנו. הפרסומות שבין הפרקים צפויות להיות חסרות תקדים ונראה שלא רחוק היום שבו נטפליקס תתחיל למכור פרסומות.

עוד בנושא:

העדכון החדש של נטפליקס: בשורה למורידי הסדרות
מחיר גבוה יותר ותוספת זניחה: הצלחנו להצטרף למסלול הסודי של נטפליקס
נטפליקס עושה ניסויים בישראל: אתם עשויים לשלם את אותו הסכום ולקבל הרבה פחות

ייתכן ומכירת הפרסומת תהיה לטובת הוזלת המחירים ואולי החברה תחשוף בעתיד חבילה זולה יותר, אך עם פרסומות ואולי בנטפליקס יעשו זאת פשוט כדי להגדיל את הרווחים. בשלב זה, הפרסומות שמוצגות הינן טריילרים לסדרות אחרות של החברה, כך שמדובר בפרסומות "אורגניות", אולם זה עדיין עצבן את המשתמשים שעד כה נהנו משירות נטול פרסומות. כדי להרגיע את הסערה בנטפליקס הגיבו לנושא ומסרו כי היא לא מתכוונת להציג פרסומות אלא רק לחשוף את הצופים לסדרות וסרטים שהם עשויים לאהוב, על סמך העדפות הצפייה שלהם.

נתקלתם בפרסומות? כך תבטלו אותן

היכנסו לחשבון הנטפליקס דרך המחשב או לחילופין, לחצו על הקישור הבא. אחר כך נווטו ללשונית "חשבון" ולחצו תחת ההגדרות על "Test Participation". מדובר בעמוד הבדיקה שהופעל לכל משתמש שחווה את הפרסומות או ניסויים ובדיקות אחרים. פשוט העבירו את כפתור ה-ON ל-OFF והחשבון שלכם ישוב לפעול ללא פרסומות וטריילרים בין הסדרות או הסרטים.

המידע התקבל באדיבות קבוצת נטפליקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully