וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דנקנר למד על ההחלטה להחמיר בעונשו מכלי התקשורת - ביהמ"ש התנצל

העיתונאי רפי רשף העלה לחשבון הטוויטר שלו הקלטת שיחה בין תחקירנית בתכניתו לבין איש העסקים שהורשע בפרשת הרצת מניות של קבוצת איי.די.בי, שבה החזיק בעבר את השליטה. דוברות בתי המשפט: מצרים על עוגמת הנפש - הלקחים יופקו

באדיבות 'חמש עם רפי רשף', עריכה: ניב מעוז

את הבשורה על החמרת עונשו קיבל היום (רביעי) נוחי דנקנר מכלי התקשורת, עוד קודם למסירתה לעורכי דינו. העיתונאי רפי רשף העלה לחשבון הטוויטר שלו הקלטה של שיחה בין תחקירנית התכנית בהנחייתו בערוץ עשר הדר אביר לבין בעל השליטה לשעבר בקבוצת איי.די.בי, שלדבריו בישרה ראשונה לדנקנר על ההחלטה לשלוח אותו לשלוש שנות מאסר.

דנקנר נשמע אומר לאביר כי הוא ועורכי דינו לא קיבלו דבר מבית המשפט ואינו מאריך בדברים עם אביר. לאחר פרסום ההקלטה הוסיף רשף כי צוות התכנית "לא העלה על הדעת" תסריט שבו התחקירנית היא זו שמודיעה לדנקנר על ההחלטה בעניינו. "אין כאן שום שמחה לאיד", הדגיש.

בתגובה לפרסום מסרה דוברות בתי המשפט כי דליפת המידע לכלי התקשורת יותר מחצי שעה לפני שנשלח פסק הדין לעורכי הדין של דנקנר ושל איש שוק ההון איתי שטרום שהורשע אף הוא בפרשה תיבחן וכי יופקו לקחים. "היום בשעות הבוקר אירעה תקלה בהעברת פסק-הדין לבעלי הדין בערעורים הפליליים בעניינם של נוחי דנקנר ואיתי שטרום", נמסר. "אנו מצרים על התקלה ועל עוגמת הנפש שנגרמה לצדדים עקב כך, והלקחים יופקו בהתאם".

לקריאת הכרעת הדין המלאה בעניינם של דנקנר ושטרום

גזר הדין של נוחי דנקנר בפרשת הרצת המניות של ADB  בבית המשפט המחוזי בתל אביב, 5 בדצמבר 2016. מור שאולי
למד על ההחלטה מכלי התקשורת. דנקנר/מור שאולי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully