וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרבה גיטרות ונשמה: מופע הרוק שמרים לאוניברסיטה תל אביב

בשיתוף ארגון בוגרי אוניברסיטת תל אביב, בשיתוף ארגון בוגרי אוניברסיטת תל אביב

16.5.2019 / 7:54

"שמח שיוצא לי לסגור מעגל ולתרום מלגות לסטודנטים", אומר אודי דנינו, בוגר הפקולטה להנדסה ולמדעים מדויקים ומנכ"ל SAIPS שנמכרה ב-2016 לחברת פורד. ב-16 ביוני חוגגת אוניברסיטת תל אביב אירוע לכבוד בוגריה פורצי הגבולות ובשיאו הופעה של פוליקר, סחרוף ומירי מסיקה

צילום ועריכה: וואלה! NEWS

"האוניברסיטה העניקה לי סט כלים שמהווה תשתית בסיסית להצלחה בתחום שבו אני פועל", אומר אודי דנינו, מנכ"ל SAIPS, בוגר הפקולטה למדעים מדויקים ולפקולטה להנדסה באוניברסיטת תל אביב. "לדוגמה, איך ניגשים לבעיה שאף אחד לא פתר קודם, איך לומדים נושא חדש שלא הכרת אף פעם, איך ממנפים את יצר הסקרנות לאפיקים פרודוקטיביים. אוניברסיטת תל אביב מתברכת במאגר כישרון נדיר והתמזל מזלי ללמוד עם קבוצה יוצאת דופן של אנשים שאתגרה אותו מדי יום להוציא את המיטב שבי".

דנינו הוא אחד מהבוגרים והבוגרות פורצי הגבולות שרכשו את השכלתם באוניברסיטת תל אביב ונעזרו בכלים ובידע האקדמי כדי להצליח בעולמות השונים דוגמת הייטק, חינוך, תעשייה, משפטים, הנדסה, רפואה, כלכלה, תרבות ועוד. ב-16 ביוני תחגוג קהילת בוגרות ובוגרי אוניברסיטת תל אביב באירוע מיוחד, בהשראת אותם בוגרות ובוגרים פורצי גבולות, שיתקיים ברחבת המדשאה המרכזית של קמפוס אוניברסיטת תל אביב (כיכר שרייבר). בשיאו של האירוע יתקיים המופע האמנותי As Far As Possible, ולאחריו יארח יהודה פוליקר, שהדליק ביום העצמאות האחרון משואה בטקס בהר הרצל, את מירי מסיקה וברי סחרוף בהופעה חיה.

"חינוך אקדמי איכותי הוא תנאי בסיסי ויסודי להצלחה בעולם ההייטק", אומר דנינו, שהחברה שלו SAIPS, המפתחת פתרונות הבינה המלאכותית, נמכרה לענקית הרכב פורד ב-2016 כחלק מאמציה של החברה האמריקאית לפתח מכונית אוטונומית. "מטבע הדברים לא כולנו זוכים לנקודת פתיחה שווה במרוץ הקריירה. אני מאמין שמלגות הן כלי שיכול לעזור, לסייע למקם את אדני הזינוק במרוץ הזה בצורה הוגנת יותר. קריטי בעיניי שכל אחד ואחת שיש להם את הכישרון, היכולת והרעב להצליח בעולם ההייטק יקבלו נגישות לחינוך אקדמי איכותי, ללא קשר לרקע שלהם".

במשך לימודיו היה דנינו חבר בתכנית המצטיינים החד-תחומית על שם בנו של דב לאוטמן וזכה למלגת לימודים ולמלגת קיום שאפשרו לו להתמקד במשרה מלאה בלימודים. "אני מוקיר תודה למשפחת לאוטמן ושמח שיוצא לי לסגור מעגל ולתרום מלגות שיכולות להעניק את אותו שקט נפשי לסטודנטים שמעוניינים להתרכז בלימודים שלהם. גם תרומה של זמן והשקעה בסטודנטים היא אופציה ראויה. הצענו, למשל, לעשות לסטודנטים שלהם אנחנו תורמים מלגות, מנטורינג שיכול לעזור להם בשלבים הראשוניים והקריטיים של בחירת מסלול הקריירה". המלגה הוענקה על ידי אודי דנינו במסגרת קמפיין של ארגון בוגרי אוניברסיטת תל אביב ל גיוס 300 מלגות לסטודנטים וזאת כחלק מההתגייסות לקמפיין העולמי של האוניברסיטה ובמטרה לרתום את בוגריו בארץ ובעולם לכך.

בתוכנית:
18:30-19:30 התכנסות
19:30-20:30 מופע אמנותי: As Far As Possible
20:30-22:30 מופע מיוחד: יהודה פוליקר בהופעה, מארח את ברי סחרוף ומירי מסיקה

לאתר ארגון הבוגרים של אוניברסיטת תל אביב

בשיתוף ארגון בוגרי אוניברסיטת תל אביב, בשיתוף ארגון בוגרי אוניברסיטת תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully