וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנשי השיווק של השנה: גיא רולניק וטמירה ירדני

איתמר סיידא

14.1.2006 / 22:59

עורך TheMarker ובעלי טדי הפקות קיבלו את אותו מספר נקודות, כך שהזכיה בתחרות של איגוד המפרסמים מתחלקת ביניהם

העורך הראשי של TheMarker, גיא רולניק והמפיקה טמירה ירדני (טדי הפקות), זכו הערב בתואר אנשי השיווק לשנת 2005.

לאחר שקלול מספר הנקודות אשר הוענקו לכל אחד מהמועמדים לתואר, הכריז איגוד המפרסמים, לראשונה, על שני נבחרים אשר קבלו בדיוק את אותו מספר נקודות.

התואר הוענק לפני דקות אחדות בערב הפתיחה החגיגי של כנס השיווק והמדיה 2006 בנוכחות מאות משתתפים מראשי המשק ביניהם מפרסמים, פרסומאים, אנשי תקשורת ומדיה.

טמירה ירדני היא האשה שמאחורי הצלחת "כוכב נולד", "השיר שלנו", ו"נולד לרקוד". "כוכב נולד" הגיע בעונה השלישית לרייטינג ממוצע של 24.3% שתורגמו ל-3.5 מיליון דולר הכנסות ל"קשת". התכנית "כוכב נולד" הפכה למותג אשר שבר שיאי צפיה ארציים, נמתח לתקליטים, להופעות, ואף למופע בימתי, סביבו נבנתה דרמה יומית זוכת פרסי "מסך הזהב": "השיר שלנו".

גיא רולניק, עורך ומייסד TheMarker, והעורך הכלכלי של "הארץ" הוביל את המהלך השיווקי והתוכני של הפיכת המותג האינטרנטי TheMarker לעיתון כלכלי יומי, שהחליף את מדור הכלכלה היומי של "הארץ". המהלך הביא למהפכה בתחומי הפעילות של קבוצת הארץ כולה: העיתון הכללי, העיתונים המקומיים ואתרי האינטרנט. המהלך השיווקי הביא לגידול משמעותי בבסיס המנויים של העיתון היומי ושל המגזין The Marker , הגדיל את הכנסותיו מפרסום וחיזק גם את מעמדו של אתר האינטרנט TheMarker .

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully