וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוקי זיקרי ואגיס השיקו סדרת צבעי שיער

איתמר סיידא

30.1.2006 / 14:43

מנכ"ל אגיס: נכבוש נתח שוק של 10%. הצרכנים יוכלו לקבל הדרכה טלפונית לפני השימוש ממעצבי השיער של שוקי זיקרי


חטיבת מוצרי הצריכה של "אגיס" ושוקי זיקרי, השיקו סדרת צבעי שיער תחת המותג Shuki Zikri Golden Touch בהשקעה של 2 מיליון דולר. ההשקה נערכה בפוד-ארט שבמתחם אומנויות הבמה בתל אביב וכללה מייצג של דוגמנית ולהקת בת שבע.

סדרת צבעי השיער החדשה משלימה את קו מוצרי הטיפוח והעיצוב לשיער, בקטגוריית מוצרי פרמיום שהשיקו שוקי זיקרי ו"אגיס" בספטמבר 2003. אלחנן שקד, מנכ"ל חטיבת מוצרי הצריכה ב"אגיס" צופה כי המוצרים החדשים יכבשו כ-10% משוק צבעי השיער.

באגיס אמרו היום כי בסדרה החדשה הם מתכוונים להציע אלטרנטיבה ראויה לצבעי השיער שיש היום בשוק. באגיס טוענים כי סדרת צבעי השיער של שוקי זיקרי שונה מהותית מסדרות צבעי שיער אחרות המשווקות כיום, בשוק במספר אלמנטים: האלמנט המרכזי הנו אמפולות מגע הזהב החדשנית המחזקת את גוון הצבע ומעניקה לו ברק ועומק רב מימדי, מרקם עשיר של קרם צבע נעים ואחיד למריחה, כמעט ללא תופעות לוואי וצריבות.

שוקי זיקרי אמר באירוע ההשקה כי בכל אריזה ניתן למצוא את מספרי הטלפון של הרשת והצרכנים יוכלו לקבל הדרכה וסיוע בשימוש הראשוני במוצר.

במקביל להשקת סדרת הצבע יעלה קמפיין באמצעות משרד הפרסום "גליקמן-נטלר-סמסונוב", שיכלול, סרטון שיעלה בערוצים המסחריים, מודעות בעיתונות ופרסום בנקודות המכירה.

בכל תקופת ההשקה יצטרפו לדיילות בנקודות המכירה מעצבי שיער ממרכזי ההדרכה "שוקי זיקרי- דורי" למתן ייעוץ והכוונה אישית לבחירת הצבע.

שוק צבעי השיער בישראל מגלגל כ-150 מליון שקל בשנה. וולה של פרוקטר אנד גמבל שולטת בשוק עם נתח של 40%, לוריאל עם 30%, אינדולה 16% ונטורל פורמולה עם 14%.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully