וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תריץ לתוכן העניינים

גבריאלה רון

15.3.2006 / 12:28

עוד מתחרה קם לעיתונות הכתובה – מגזין אופנה טרנדי בפורמט DVD. נכון, אי אפשר ללכת עם זה לשירותים

מותה של העיתונות הכתובה הוכרז כבר לפני כעשור עם כניסתם של מגזיני האינטרנט. רק שבינתיים מתקיימים זה לצד זה המוצרים מנייר עיתון ומכרומו לצד שלל המדיות החדשות והמגרות. הפורמטים החדשים לא מתרחקים לרוב מצורת האם הבסיסית של המגזין או העיתון אבל מביאים יתרונות חדשים, בלתי מבוטלים. החל מחודש ינואר האחרון אפשר להוסיף לרשימת הגירויים החדישים את “fly” מגזין אופנה חדש בפורמט DVD חדיש.

מגזין “fly” מתוכנן לצאת ארבע פעמיים בשנה. המהדורה הראשונה, המכונה ZERO הושקה לפניי מספר חודשים ביריד האומנות באזל שבמיאמי. הגיליון הראשון מרשים ונוכחים בו מיטב מעצבי האופנה העולמיים כגון: מרק ג'ייקובס, קלווין קליין, זאק פואזן ואיב סאן לורן לצד מוזיקאים מוכשרים ואמני וידיאו מוכרים ומוכרים פחות.

הפקות האופנה של המגזין הן למעשה סרטוני וידאו מעוצבים, בעלי קונספטים מתוחכמים, שמוצמדת אליהם מוזיקה מעודכנת. כל סרטון מיוחד למעצב אופנה אחר.

במהדורה גם שישה ראיונות קצרים עם אנשים בולטים מסצנת האופנה והאומנות העולמית, תשעה קליפים של להקות אינדי [שההבדל ביניהם לבין סרטוני האופנה עדיין לא לגמרי ברור] וקולאז' יפהפה המגובה במיקסים מוזיקליים מקוריים, שרץ בלופ במשך חצי שעה. הוא למעשה תוכן העניינים של המגזין. בסך הכול ZERO מספק שעתיים מפנקות של אסתטיקה ותרבות.

גם ב-DVD השני, שייצא בתחילת אפריל, נטלו חלק אמנים, מעצבי אופנה ומובילי דעת קהל: [[ג'ון מלקוביץ]], [[ז'אן פול גוטייה]], לואי ויטון וברברי.
לפי החבר'ה ב“fly” אין בכוונתם להחליף את המגזינים המודפסים אלא להוות אופציה נוספת להתבטאות וחשיפה של קולות בעולם האופנה. בנוסף הם טוענים שכל החומרים שמופיעים ב-DVD הראשון הן תרומה של היוצרים והמעצבים שעומדים מאחורי הסרטונים וכל ההכנסות מהגיליונות הבאים הם קודש ליצירה ולאומנות.
את “fly” ניתן להשיג דרך האתר www.insidefly.com
מחירים:
DVD אחד בתוך ארצות הברית-52.50 $ כולל משלוח
DVD אחד מחוץ לארצות הברית-57.50$ כולל משלוח
מנוי לשנה [ארבע DVD] בתוך ארצות הברית-190$ כולל משלוח
מנוי לשנה [ארבע DVD] מחוץ לארצות הברית-210$ כולל משלוח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully