וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פופוליטיקה נשארת ב-10

אלכסנדר כץ

30.3.2006 / 10:24

הערוץ מחזיר בשבת את התוכנית בפאנל הקבוע שלה, והיא תיקרא ככל הנראה 'מועצת החכמים'. הרב אייכלר לא ישתתף, בגלל השבת

פרסום ראשון: ערוץ 10 מחזיר ביום שבת הקרובה בשעה 19:00 את פאנל התוכנית פופוליטיקה. שם התוכנית עדיין לא נסגר סופית, ולמרות שמאד היו רוצים בערוץ 10 לקרוא לה בשמה המקורי, הם ייאלצו לחפש שם חלופי בשל הבעיה המשפטית שבשימוש בשם פופוליטיקה, לאחר פניית מנכ"ל רשות השידור יאיר אלוני לאנשי ערוץ 10 בדרישה להסיר את השם פופוליטיקה מתוכנית האיחוד ששודרה ביום שני השבוע, משום שלטענתו היא מוגנת בסימן מסחרי ולרשות השידור יש את זכויות הקניין הרוחני שלה.

ערב הבחירות, איחד הערוץ את אנשי התוכנית הוותיקה, ששודרה בשנות התשעים בערוץ הראשון וזכתה להצלחה רבה ורוב הפאנל עבר לתכנית דומה ששודרה במשך תקופה בערוץ 2. ביום שני השבוע היא שודרה בערוץ 10 מיד לאחר מהדורת החדשות, וזכתה לרייטינג ממוצע של כ-6.2 אחוזים.

לוואלה! ברנז'ה נודע כי היום יוחלט סופית על שם התוכנית, אולם כבר כעת מסתמן כי שמה יהיה "מועצת החכמים". את התוכנית, אותה יפיק אהרון גולדפינגר - שייסד והפיק אותה גם בערוץ 1, ינחה דן מרגלית, ולצדו יישבו ח"כ טומי לפיד ואמנון דנקנר.

לגבי הפאנליסט השלישי, הרב ישראל אייכלר, ישנה בעיה. בשל שעת שידורה בשבת ב-19:00, ונוכח החלפת השעון לשעון קיץ, הרב אייכלר לא יוכל להשתתף בה. גורם בערוץ 10 מודה כי מדובר בבעיה, אולם אין כוונה לשנות את שעת התוכנית, מה שיימנע כאמור את השתתפותו של הרב אייכלר. את תגובתו של הרב אייכלר לא ניתן היה להשיג.

יריבו הפוליטי המר של הרב אייכלר, ח"כ טומי לפיד, דווקא מאד היה מעונין לראות את אייכלר בתוכנית: "אני מעוניין שהצוות של התוכנית יהיה רב גוני ככל האפשר, ובגלל זה הייתי רוצה לראות אותו בתוכנית. אם היו מעבירים את השידור לשעה אחרת, זה היה נהדר, אולם זה מאד בעייתי מאד להזיז שעות של תוכנית בגוף שידור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully