וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

NBC תשתף פעולה עם YouTube

רויטרס

28.6.2006 / 16:13

החברה תציב באתר סרטונים מתוך סדרות טלוויזיה, שישודרו על מסכה בשנה הבאה

חברת הטלוויזיה האמריקאית NBC חשפה שיתוף פעולה עם אתר סרטוני הוידיאו YouTube, בצעד המדגיש את ניסיונו של מגזר הטלוויזיה להגיע אל יותר ויותר צופים באמצעות האינטרנט. אף כי מדובר בעסקה קטנה יחסית, עדיין מדובר בניסיון של חברת טלוויזיה גדולה להפוך את האינטרנט ממתחרה למדיום המאפשר משיכת צופים נוספים.

YouTube הוא אתר קהילתי בו ניתן להעלות קבצי וידיאו ביתיים ולשתף אותם עם אחרים. מדובר באתר פופולרי בקרב אוהבי הוידיאו באינטרנט, אך חברות הטלוויזיה מתלוננות כי הוא מנוצל לרעה, כיוון שאנשים מעלים גם קבצים המוגנים על ידי חוקי זכויות היוצרים.

"השותפות מסמלת מה יכול לקרות כאשר חברות מדיה מסורתיות וחדשות מוצאות מכנה משותף", אומר ג'ון מילר, סמנכ"ל שיווק בקבוצת הטלוויזיה של NBC, השייכת .

במסגרת העסקה, NBC תיצור "ערוץ NBC? באתר של YouTube בו יופיעו סרטונים קצרים של תכניות הסתיו הקרוב של NBC. כמו כן תיצור הרשת סרטונים ארוכים יותר עבור הערוץ שלה ב-YouTube, ממספר תכניות בהן תכניות ותיקות כמו "ג'יי לנו" ו"Saturday Night Live", וחדשות כמו "המשרד". YouTube, מצידה, תקדם את הסרטונים של NBC באתרה. הנתונים הפיננסיים של העסקה לא פורסמו.

העסקה הנוכחית מצטרפת לרשימה ארוכה של חברות מדיה מסורתיות המנסות כוחן באינטרנט. במארס הסכימה NBC יוניברסל לרכוש את iVillage, מפעילת אתרי אינטרנט לנשים. בשנה שעברה רכשה ענקית המדיה ויאקום, המחזיקה בין היתר ברשת MTV ובאולפני הסרטים פרמאונט, את אתר המשחקים Neopets ואת אתר הסרטים הקצרים iFilm. באחת הרכישות המדוברות ביותר, ענקית המדיה ניוז קורפ רכשה את אתר הרשתות החברתיות MySpace.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully