וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוט נתבעת בשל שיבוש בשידורי המונדיאל

ענת רואה

2.7.2006 / 16:00

התובע טוען כי תקלה מנעה ממנו לצפות במשחק רבע הגמר ביום שישי. הוא נאלץ לנסוע לעיר אחרת והפסיד את רוב המשחק

תושב רמת גן, רן ארבל, הגיש היום תביעה ובקשה לאשרה כייצוגית נגד חברת הוט, וזאת בדרישה לקבל פיצוי על תקלה בשידור שמנעה צפייה במשחק המונדיאל ביום שישי.

התובע המיוצג באמצעות עו"ד דב ארבל טוען, כי הוא מנוי לטלוויזיה בכבלים של חברת הוט. ביום שישי הוא תיכנן לצפות במשחק רבע הגמר במונדיאל, בין נבחרות גרמניה וארגנטינה. המשחק היה אמור להתחיל בשעה 6 בערב ואילו השידורים בטלוויזיה החלו כחצי שעה קודם לכן.

לטענת התובע, בשעה חמש ורבע אחר הצהריים פסקו באופן פתאומי השידורים ועל גבי המסך הופיעה כתובית המודיעה על הפרעות בשידור. התובע טוען, כי שהה בביתו יחד עם בני משפחתו ואורחים והתכונן לצפייה במשחק. הוא ואורחים מיהרו למלא אחר הוראות הכתובית לדרכי השבת השידור - אך ללא הועיל.

בתביעה נכתב, כי משראה התובע שאינו מצליח להחזיר את השידור הוא צילצל למשרדי הוט תוך שהוא נאלץ להמתין על הקו במשך 20 דקות. כאשר קיבל מענה לבסוף נאמר לו, כי קיימת תקלה בכל רחבי רמת גן וכי בין 90%-80% ממנויי החברה ברמת גן, אינם יכולים לצפות במשחק.

כאשר הבין התובע שאפסו סיכוייו לצפות מביתו במשחק, הוא טוען כי בשעה רבע לשבע בערב הוא החליט לעזוב את עירו מוכת התקלה ולנסוע לעיר אחרת ולהתארח אצל בני משפחה על מנת "להציל" חלק מהצפייה במשחק המיוחל.

לטענת התובע הוא רכש את חבילת המונדיאל במיוחדת, על אף שמשחק זה שודר גם בערוץ 2, דבר שהגביר את הרייטינג של המשחק. "במחדל המתואר, הפרה הנתבעת את התחייבויותיה לספק באופן רצוף, שוטף, אמין וראוי את שידורי הטלוויזיה", נכתב בכתב התביעה.

לפיכך, מבקש התובע פיצוי המוערך על ידו בסך 1,000 שקל בגין עגמת הנפש הרבה, התרגזות, אי נוחות וההוצאות הנוספות שנגרמו לו עקב נסיעה למקום אחר כדי לצפות במשחק. לדבריו קבוצת הנפגעים מונה עשרות אלפי אנשים המתגוררים ברמת גן ולא יכלו גם הם לצפות במשחק עקב התקלה.

הוט טרם הגישה את תשובתה לתביעה נגדה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully