וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אירועים שיווקים נדחים בשל המצב הביטחוני

איילה צורף

16.7.2006 / 13:24

כפר המוזיקה של קוקה קולה יידחה. המשטרה סגרה את פסטיבל ארמונות בחול בחיפה, פסטיבל עיר הבירה בת"א יידחה גם הוא

על רקע המצב הביטחוני, חברות רבות עומדות לדחות או לבטל כליל מהלכים שיווקיים. בכירים בענף הפרסום ואנשי שיווק בכירים מעריכים כי מדובר על אובדן של עשרות מיליוני שקלים בפעילות שיווק.

החברה המרכזית למשקאות קלים החליטה לדחות את הפרויקט הגדול ביותר של החברה בכל שנה - כפר המוזיקה של קוקה קולה בניצנים לסוף אוגוסט. מדובר בפרויקט בהשקעה שיווקית של מעל ל-10 מיליון שקל, שאמור היה לצאת לדרך בעוד כשבועיים. בכל שנה מדובר בסדרה של הופעות ואירועים לבני נוער, על פני כשבוע וחצי. החשש של ראשי החברה המרכזית הוא מהתקהלות גדולה של בני נוער, שבימים של לחימה בכמה חזיתות, עלולה להסתיים באסון.

החברה המרכזית אינה היחידה שדוחה אירועים וקמפיינים. סלקום אמורה היתה לצאת במהלך שיווקי משמעותי, אך כרגע לא ברור האם ומתי הוא יתקיים.

המשטרה הורתה לסופר פארם לסגור את אירועי החוף בחיפה. מדובר בפסטיבל פיסול בחול בעלות של מעל ל-5 מיליון שקל.

גם מפעל הפיס הודיע הבוקר על החלטתו לדחות את הקמפיין הגדול שתוכנן למותג הלוטו. "מפעל הפיס החליט על דחיית השקה של מבצע קיץ ללוטו שהיה אמור לעלות לאוויר ביום ראשון. חשבנו שלא ראוי לעלות עם קמפיין שכולו אומר כיף, שמחה ועליצות, כאשר בצפון ובדרום מתנהלת לחימה. הדחייה היא לשבוע ימים ואז נחליט מה עושים", נמסר מהארגון.

תנובה דוחה את כל הפעילויות שתוכננו השבוע בחוף פיראוס שבמכמורת, לרבות, ההופעה החיה של מיכה שטרית שעתידה היתה להתקיים בחוף ביום רביעי.

כמו כן, גם קופת חולים כללית הודיעה על דחיית מהלך שיווקי של השקת פרויקט בנמל תל אביב. טמפו הודיעה על דחיית אירועי פסטיבל גולדסטאר שאמורים היו להתקיים בתל אביב. טרה אמורה היתה להשיק בימים הקרובים את מותג היוגורט החדש שלה, you.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully