וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ב"ה: סוף לסאגת אקזיט

אתי שכטמן

31.7.2006 / 15:36

האפוס התעשייתי עתיר ההתרחשויות הקרוי "אקזיט" הגיע לסופו עם שלושה מנחים סגורים. תאריך עלייה לשידור - 6 באוגוסט

סוף סוף, אחרי הרבה ווג'אראס, אקזיט רבולושן חוזרת למסך. אחרי וויתור על להקת יוזלס איי. די, ניסיון להחליפם, פיזור צוות ההפקה לאחר שאבדה התקווה, והחזרתו לאחרונה לעבודה - התקבלה ההחלטה.

אקזיט רבולושן תעלה לאוויר ב-6 באוגוסט ב-HOT3, עם המנחים איתי תורג'מן, אסף פורמן וליאל דניר, שאתמול עברו את הטסט האחרון.

תורג'מן הוא זוכה פרס האוסקר הישראלי על תפקידו בסרט "בית"ר פרובנס" ושחקן תיאטרון הקאמרי, ובימים אלה מככב בסרט הקולנוע "אביבה אהובתי". פורמן הופיע ב"בלגן" בערוץ ג'טיקס וליאל דניר היא דוגמנית בינלאומית.

ולהלן הצהרת הכוונות הסופית של ההפקה: בניגוד לאקזיט הישנה, העונה החדשה עומדת בסימן התרחקות מהמיינסטרים. בעונה זו יחשפו המנחים החדשים את הצופים לתרבות שוליים (גרפיטי, פאנק, אפנת רחוב, ספורט אקסטרים וכד'), יעודדו אותם לחשיבה עצמאית ולמודעות חברתית - כלומר, כל ההצהרות ששוחררו בתקופת ההכנה של יוסל איי.די. התכנית תכלול גם התייחסות נרחבת לתכני אינטרנט של גולשים.

כוכבים עדיין יגיעו להתארח באולפן, אבל יהיו מוכנים לסגנון ראיון מעט שונה. בתכנית יהיו גם פינות קבועות: פינת "עשה זאת בעצמך" , מניפולציות מאחורי תכניות ריאליטי, חקויאק – פינה בסגנון ג'קאסס האמריקני, ביקורת קליפים ישראליים בסגנון ביבס ובאטהד וגם דואגים לצופים – פינה שתעסוק בעוול שנעשה לבני נוער במקומות עבודה בקיץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully