וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איה קורן מפוטרת

20.8.2006 / 13:33

למה הפרזנטורית הדנדשה של אופנת בגדי ההריון 'פור 2' הודחה מתפקידה?

איה קורן-שטיינוביץ' הייתה אמורה להוביל את אופנת 'פור 2' - רשת לבגדי הריון. בעקבות סאגה כפולה מול ידיעות ומעריב - בסופה החליטו בשני העיתונים לא לפרסם את הראיונות איתה, פוטרה קורן מתפקידה כפרזנטורית של הרשת.

אחרי שאחזה בתפקיד ראשי בטלנובלה 'אהבה מעבר לפינה' ובסרט 'הכוכבים של שלומי', נטשה איה קורן את עולם המשחק לטובת הודו, לידת בת והריון שני. את ההריון השני הייתה אמורה לסחוב בצוותא עם אופנת 'פור 2' כפרזנטורית המותג לבגדי הריון.

תחילה נקבע ראיון במוסף '7 ימים' של ידיעות אחרונות, על ידי הסוכנת של קורן, פרי כפרי. על פי מקורות, סירבה קורן לדבר על חייה האישיים. הראיון נגנז וב'פור 2' הוחלט לסיים את החוזה מולה.

"למרות החוזה, קורן החליטה לא לשתף פעולה"

אחרי מכבש לחצים של פרי כפרי, החליטו בחברה לתת לקורן צ'אנס נוסף ולסגור ראיון ב'סגנון' של מעריב. על פי מקורות, עוד לפני הראיון עצמו, סירבה קורן להצטלם לשער העיתון כשבטן ההריון שלה חשופה, כמיטב המסורת, על אף שלא נדרשה להצטלם בעירום מלא כמו בצילומים המפורסמים של דמי מור ובריטני ספירס.

גורם במערכת 'סגנון' טען, כי "קורן הייתה יכולה לעשות קאמבק מפואר, מרשים ועדכני מתמיד והיא פספסה את ההזדמנות". זה היה בבחינת הקש ששבר את גב הגמל, ו'פור 2' החליטה לסיים את ההתקשרות עם קורן.

דניאלה רייבנבך מ'בר תקשורת', משרד יחסי הציבור של 'פור 2', מסרה בתגובה: "פור 2 בחרה באיה קורן כפרזנטורית המותג לקולקציית החורף. במסגרת החוזה שנחתם עם גב' קורן, הובהר לה במכתב על כל פעילויות היח"צ של המותג במשך החורף, אך לצערנו למרות החוזה היא החליטה לא לשתף פעולה".

פרי כפרי, סוכנתה של קורן, בחרה שלא להגיב לידיעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully