וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

PAY PER ערוץ

אתי שכטמן

3.9.2006 / 12:33

שני ערוצי ספורט חדשים של צ'רלטון יעלו בשבועות הקרובים בכבלים ובלווין ויחליפו את שידורי ה-PAY PER VIEW

תם עידן שידורי הספורט במתכונת של PAY PER VIEW - תשלום לפי צפייה. HOT ו- YES הגישו למועצה לשידורי כבלים ולווין בקשה לקבל אישור להעלות, באמצעות חברת צ'רלטון, שני ערוצי ספורט חדשים: ספורט 1 וספורט 2. ערוצי הספורט החדשים יחליפו את שידורי הספורט בתשלום של צ'רלטון, ששודרו באפיקים 53 ו- 54 בשנתיים האחרונות.

ההחלטה על העלאת ערוצי ספורט חדשים באה בעקבות החלטת המועצה לשידורי כבלים ולווין משנת 2005, שלא לאפשר הוספת תכנים נוספים לשידורי צפייה בתשלום.

ערוצי ה Pay Per View הושקו במהלך שנת 2004, כאשר המועצה לשידורי כבלים ולווין אישרה לצ'רלטון לשדר את ליגת העל בכדורגל במתכונת של תשלום לפי צפייה. בשלהי שנת 2005 קבעה המועצה כי מעבר לתכנים שאושרו עד אז לא יאושר להרחיב את השידורים במתכונת זו, וזאת בשל החשש מזליגת תכנים מערוצים קיימים לשידורים המוצעים בתשלום. כאמור, בשל הרצון להרחיב את מתכונת שידורי הספורט, הוחלט על הקמת ערוצים חדשים וביטול הPay Per View- לחלוטין.

ערוצי הספורט החדשים צפויים לעלות לאוויר בשבועות הקרובים ולכלול מגוון רחב ועשיר של שידורי ספורט מהארץ ומהעולם. בין השאר יכללו הערוצים החדשים שידורים ישירים של משחקי ליגת העל בכדורגל וליגת העל בכדורסל. כמו כן, הערוצים החדשים ישדרו את כל משחקי ליגת העל האנגלית בה משחקים השנה שלושה ישראלים - יוסי בניון, טל בן-חיים ועידן טל.

בנוסף, הערוצים החדשים ישדרו בשידור ישיר ובתקצירים, אירועי ספורט מובילים בעולם מתחום הכדורגל ומתחומי ספורט פופלאריים אחרים. מעבר לשידורי המשחקים ואירועי הספורט, הערוצים החדשים מתוכננים לכלול גם תוכניות אולפן שונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully