וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני הראל עוזב את מקסימדיה

איילה צורף

25.9.2006 / 15:21

את הראל יחליף שי קידר, שמכהן כסמנכ"ל כספים של החברה בשנים האחרונות

חודשיים בלבד לאחר שהתראיין בהרחבה אודות תוכניותיו לניהול מקסימדיה, סיים רוני הראל, מנכ"ל חברת שילוט החוצות, את תפקידו במפתיע. את הראל יחליף שי קידר, שמכהן כסמנכ"ל כספים של החברה בשנים האחרונות.

בראיון ל-TheMarker שעסק בשוק שילוט החוצות, שוק שנמצא בתקופה קשה מאד בשנים האחרונות, אמר הראל: "ננסה לעשות מהפך, להעלות את שוק הפרסום החוצות כיתה". הראל דיבר על השקעות של 20 מיליון שקל בפיתוח המתקנים בתחום שילוט החוצות, בשלטי הרחוב, וזאת, "בשנה הקרובה לבדה". המנכ"ל הפורש התחייב, כי "בכל עיר שבה אקבל זיכיון ארוך טווח, אחליף את כל שילוט החוצות לשלטים חדשים".

עוד אמר הראל: "בתוך שנה וחצי, ניוז קורפ אמורה להחזיק ב-100% ממקסימדיה. השם מקסימדיה ייעלם בזמן הקרוב, ובמקומו ייהפך שם החברה ל-news".

חודשיים לאחר מכן, סיים הראל את תפקידו בחברה. היום הוא אומר: "אני עוזב את מקסימדיה ואת ענף שילוט החוצות, משום שאני מעוניין להתחיל בפעילות בכיוונים אחרים".

ומה לגבי כל ההצהרות שהצהרת לפני חודשיים בלבד?

"כשאני עומד בראש חברה, אני מוביל אותה בכל במובנים. גם כיום אני עומד מאחורי מה שאמרתי, רק שזה לא אומר שאני צריך להיות זה שעושה את הדברים בפועל".

לפני כשנה, רכשה חברת ניוז קורפ את השליטה במקסימדיה (67%). הרכישה נערכה לפי שווי של 5.5 מיליון דולר לאחר שהחברה סיימה את השנה האחרונה (2005) עם הפסד של 10 מיליון שקל, בשוק שהיקפו רק הולך ומצטמצם משנה לשנה.

מקסימדיה פועלת בשילוט חוצות (בילבורדס), בפרסום בתחנות אוטובוס, על גבי מכוונים בצמתים ובשלטי רחוב. החברה פועלת ב-45 רשויות עירוניות, בחלקן היא הזכיינית הדומיננטית כמו בירושלים, ובחלקם היא זכיינית משנית, למשל בתל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully