וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

9 משרדים יתמודדו על תקציב הפרסום של עיריית ת"א

רוני קורן-דינר

31.10.2006 / 15:44

למשרדים נמסר כי התקציב צפוי לגדול משמעותית בשנתיים הקרובות - לקראת חגיגות המאה בעיר

במעמד פתיחת תיבת המכרזים של עיריית תל-אביב-יפו שהתקיים הבוקר נספרו תשעה משרדי פרסום שניגשו למכרז הפרסום של העירייה, בגובה 7 מיליון שקל בשנה. המשרדים המבקשים להשתתף הם גיתם BBDO, מקאן אריקסון, יורו RSCG תל אביב, זרמון גולדמן, אדלר חומסקי ורשבסקי GREY, יהושע TBWA (שטיפל בתקציב בשנים האחרונות), באומן בר ריבנאי SAATCHI & SAACHI, פוגל אוגילבי, והצעה נוספת שהוגשה באיחור ותועבר לוועדת המכרזים לקבלת חוות דעת משפטית.

השלב הבא של המכרז כולל בדיקה של תנאי הסף וניקוד איכות שיועבר לאישור ועדת המכרזים. לאחר מכן, תתבצע בחינה כלכלית והשוואה בין הצעות המחיר. שלושת המשרדים שיעמדו בתנאי הסף ויקבלו את הניקוד המשוקלל הגבוה ביותר של תנאי האיכות ושל הצעת המחיר, יועברו לאישור ועדת המכרזים ויוזמנו להצגת פרזנטציה קריאייטיבית.

"אני שמח על ההיענות הגבוהה מצד משרדי הפרסום שניגשו למכרז", מסר הלל פרטוק, דובר העירייה. "לפני כשש שנים עם פרסום המכרז במתכונתו החדשה, התמודדו עליו שלושה משרדים בלבד. העשייה העירונית המרובה בשנים האחרונות, בין אם בבינוי ופיתוח ובין אם בפעילות תרבותית, מהווה תוכן רב ומגוון לעבודה הפרסומית עם העירייה ויש בה פוטנציאל יצירתי אדיר".

עם פרסום המכרז, לפני כחודש, הביעו עניין בהתמודדות 12 משרדי פרסום, אך כאמור ניגשו בסופו של דבר תשעה אשר גם הוא מספר חריג של מתמודדים במכרז. המשרד שייבחר יטפל בתקציב הפרסום של העיר, יערוך את מהלכי המיתוג שלה ויהיה אחראי על טיפול שיווקי באירועים מיוחדים למשך ארבע השנים הקרובות. למשרדי הפרסום נמסר, כי התקציב צפוי לגדול משמעותית בשנתיים הקרובות - לקראת 2009 - אז ייערכו בעיר חגיגות המאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully