וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתוני ועדת המדרוג באינטרנט למאי 2012: וואלה! האתר המוביל

17.6.2012 / 13:00

וואלה! זוכה ל-48% חשיפה. אחריו ברשימה: ynet, מאקו, נענע10 ותפוז. לעשרת הגדולים נכנס החודש אתר fxp שזו המדידה הראשונה שלו עם 16% חשיפה

וואלה! שומר על מקומו כאתר הישראלי הגדול מבין אתרי האינטרנט הישראליים עם 2.4 מיליון גולשים (Real Users) וחשיפה של 48%, כך על פי נתוני ועדת המדרוג למדידת שיעורי הגלישה באינטרנט לחודש מאי. אחרי וואלה! ברשימה מופיעים ynet, מאקו, נענע10, ותפוז.

וואלה! מוביל עם כמות דפים עליה בכמות הדפים הנצפים ל-569 מיליון, זמן השהייה הממוצע באתר עומד על 09:36 שעות בחודש, נתון גבוה מבחודש הקודם. אתר ynet של קבוצת ידיעות מציג כמות דפים נצפים של 255 מיליון וזמן שהייה ממוצע של 10:18. במקום השלישי, בפער ניכר משני הראשונים, ניצב מאקו עם 124 מיליון דפים נצפים וזמן שהיה ממוצע 02:46 שעות בחודש, ללא שינוי ניכר מהחודש הקודם. במקום הרביעי, נענע10 עם חשיפה של 32% ו-61 אלף דפים נצפים. את רשימת חמשת האתרים הישראליים הנצפים סוגר תפוז עם חשיפה של 29% ו-40 אלף דפים נצפים.

לעשרת הגדולים נכנס החודש אתר fxp שזו המדידה הראשונה שלו, והוא מתמקם במקום השמיני עם 16%, אחרי "דפי זהב" (17%) ולפני זאפ (14%).

אתר nrg של מעריב מדורג בחודש מאי במקום ה-11 עם חשיפה של 12%, בדומה לחודש הקודם. אתר "הארץ" יורד שלושה מקומות למקום ה-17 עם 10%, נתון דומה לחודש הקודם. אתר Xnet שומר על יציבות עם נתון של 11%. אתר "עכבר העיר אונליין" במגמת ירידה לנתון של 11%.

אתר זכיינית ערוץ 2 "רשת" מדורג במקום ה-25 עם חשיפה של 6%, נתון זהה לאתר המקומונים של רשת ידיעות אחרונות – mynet.

מבין האתרים הכלכליים המוביל הוא דה-מרקר שנמצא במגמת עלייה נתון של 13% בחודש מאי והוא סוגר את רשימת עשרת האתרים הנצפים בישראל. גלובס מחזק מעט לנתון של 10 ומתמקם במקום ה-14%.ONE הוא אתר הספורט המוביל עם נתון של 10% ובחודש מאי מתרחב הפער בינו לבין ספורט5 שמציג ירידה לחשיפה של 8%.

קבוצות הבעלות: וואלה! ראשונה, הארץ-דה מרקר סוגרת את הרשימה

הוועדה למדרוג האינטרנט מדרגת גם את שש קבוצות הבעלות לפי כמות החשיפה. במקום הראשון נמצאת קבוצת וואלה! על עשרת אתריה (בהם טיפו, וואלה! שופס, יד2 וג'ובסיטי) עם חשיפה של 58.6% לאתרי הקבוצה. אחריה קבוצת ynet שכוללת תשעה אתרים (לרבות אול-ג'ובס, ביג-דיל וידיעות אונליין) שמקבלת בחודש אפריל חשיפה של 49.6%.

קבוצת מאקו, הכוללת מלבד אתר זכיינית קשת גם אתbuy2 עם חשיפה של 39%. אחריה קבוצת תפוז עם 31%, קבוצת זאפ עם 30% וקבוצת הארץ-דה מרקר אשר מציגה היחלשות לנתון של 23% לאתרי הקבוצה בחודש מאי.

סקר TIM מאי 2012: וואלה! האתר הישראלי המוביל
נתוני ועדת המדרוג באינטרנט לאפריל 2012: וואלה! האתר המוביל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
טבלת אתרי האינטרנט לחודש מאי 2012/מערכת וואלה, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully