פער החשיפה בין וואלה! ל-ynet מתרחב בחודש אוגוסט, כך עולה מסקר TIM שמפרסמת היום חברת TNS טלסקר. על פי הסקר, וואלה! הוא האתר הישראלי המוביל עם 59.9% מהגולשים, ובעוד הוא שומר על נתון יציב מהחודש שעבר, האתר הישראלי השני ברשימה ynet חווה ירידה מנתון של 59% בחודש יולי לנתון של 56.8%. ynet סוגר את חמשת האתרים הנצפים ביותר בישראל הזוכים ליותר מ-2 מיליון גולשים בשבוע.
את הרשימה מובילים האתרים הבינלאומיים: גוגל עם 89.4%, ואחריו פייסבוק שיורד ל-71.2%. יו-טיוב נחלש בחודש החולף מ-69.2% לנתון של 66.5% בחודש אוגוסט.
אתרי זכייניות הטלוויזיה: נמשכת מגמת ההיחלשות של מאקו של זכיינית ערוץ 2 קשת, מגמה שהחלה בחודש מאי. באוגוסט הוא רושם חשיפה של 32.8% - נתון השפל שלו בחצי השנה האחרונה. נענע10 שהתחזק בחודש שעבר נחלש קלות ל-23%, אתר הזכיינית נחלש גם הוא במעט ורושם 12.6%.
בגזרת אתרי הכלכלה: כלכליסט מוביל בפער גדול על מתחריו למרות שהוא נחלש מנתון של 18.3% לנתון של 17.5%. בהמשך הרשימה גלובס שזינק בחודש שעבר ל-15.7% ועקף את דה-מרקר, מציג החודש ירידה משמעותית לנתון הנמוך ביותר שלו בחצי השנה נתון של 11.6%. בכך חוזר דה-מרקר להוביל עליו למרות שהוא נחלש מעט ל-12.6%. אתר הספורט: ONE עדיין מוביל על ספורט5 למרות שהוא נחלש מנתון של 15.5% ל-13.9%. ספורט5 נחלש גם הוא לנתון של 13%.
נתוני ועדת המדרוג באינטרנט ליולי 2012: וואלה! האתר המוביל
סקר TIM יולי 2012: וואלה! האתר הישראלי המוביל
סקר TIM אוגוסט 2012: וואלה! האתר הישראלי המוביל
11.9.2012 / 14:00