שר התקשורת והגנת העורף גלעד ארדן יהיה האישיות הבכירה שתפתח את ועידת 2013MAD של גלובס. הוועידה של העיתון הכלכלי בשיתוף orange עוסקת בתחומי השיווק והפרסום, המדיה והאינטרנט, ותתקיים ב- 17 ביולי במלון דיוויד אינטרקונטיננטל בת"א.
השר ארדן צפוי להציג בוועידה את המתווה החדש שלו לניהול המשרד. בין הדברים עליהם ידבר ארדן: תוכן וטלקום מתמזגים ויוצרים עידן חדש בשוק השידורים בישראל; נבואת ה- convergence - התלכדות המסכים מגשימה את עצמה; הרחבת התחרות בפס הרחב, השקת חבילה בסיסית ושימושית בכבלים ובלוויין והפיכתו של "עידן פלוס" לכלי תחרותי. במסגרת הוועידה ייחשף גם מדד המותגים של "גלובס" לשנת 2013.
עוד מציינים בגלובס כי בין הנושאים שיעלו לדיון במסגרת הוועידה: חדשנות בפרסום ובשיווק; כיצד השיווק הטכנולוגי יאפשר למצוא את הצרכן בכל מקום; איך חדשנות בעולמות השיווק והפרסום יכולה להפוך את הצרכן למרוצה; דירוג משרדי הפרסום; הצגת מהלכי השיווק המובילים בארץ ובעולם; פרסום יצירתי; מהי המדיה הנכונה ליצירת שינוי התנהגותי אצל הצרכן; איך יוצרים פורמט טלוויזיוני דרך חוכמת ההמונים; כיצד מדינת ישראל יכולה לשווק את ענף המוסיקה בארץ ובחו"ל; כיצד לעשות כסף מהיצירה ועוד.
ועידת 2013 MAD תארח השנה דוברים בכירים מהעולם מתחומי השיווק הפרסום והאינטרנט אשר יגיעו לארץ במיוחד כדי להשתתף בוועידה, בהם ג'ונתן מיילדנהול, סגן נשיא אסטרטגית הפרסום העולמי של "קוקה קולה"; תומס גנסמר, מנהל אסטרטגי ראשי של קבוצת הפרסום WPP ו"גורו האינטרנט של אובמה"; רובי דואק, Head of Mobile Product Solutions , Google SEEMEA ; רולף א. מיקין, Global advisory communication leader, PwC ; מרקוס קוטנר, מנהל מחלקת קומדיה וריאליטי, RTL גרמניה; סיימון סולץ, מנכ"ל 2TV הונגריה; טומויקה קוז'ימה, מנהל לוח שידורים, NTV יפן; הרווי לידס, יועץ בכיר Live Nation NYC ומנכ"ל סוכנות האומנים Headquarters Media ; מלקום היינס, Talent Buyer, Glastonbury Festival ; מייקל דובל, מנכ"ל, Because Music Publishing, France ופאראג בנדהרי, מנכ"ל, UG Strategies.
שר התקשורת יפתח את ועידת MAD של גלובס
8.7.2013 / 11:11