אתר וואלה! הודיע היום (שלישי) על השקת שירות חדש - וואלה! פלוס - המאפשר למפרסמים לרכוש מדיה לקהלים הרלוונטיים עבורם על סמך מאפיינים דמוגרפיים, הרגלי גלישה ועוד, על בסיס Programmatic Buying. חלק מקניית המדיה תבוצע דרך בורסת מדיה שתייצר וואלה! עבור לקוחותיה שיוכלו להציע לרכוש קהלי יעד בזמן אמת (RTB real time bidding offers).
במסגרת הפעילות הטמיעה וואלה! תשתיות טכנולוגיות ומערכות DMP (data management platform) לניהול בסיסי הנתונים של הגולשים ומערכות DSP data supply platform) לניהול ביקושי המדיה מצד המפרסמים. באמצעות המערכות הללו תבצע וואלה! את מכירת שטחי הפרסום בתוך ומחוץ לוואלה! בהתבסס על קהל הגולשים של האתר.
ערן גוטדנקר, סמנכ"ל השיווק והמכירות של וואלה!, מסר: "השקת וואלה פלוס הינה פריצת דרך נוספת בציר מכירת המדיה הדיגיטלית בישראל. וואלה!, כאתר שמהווה את ה-Data warehouse הגדול מבין השחקנים המקומיים, ממשיך להוביל את החדשנות הן ללקוחות והן למפרסמים, שמעתה יוכלו לטרגט בצורה מדויקת בהרבה את קהלי היעד".
וואלה! נכנסת לתחום ה-RTB: משיקה את וואלה! פלוס
9.9.2014 / 12:16