יציבות בהיקף החשיפה לצמרת אתרי התוכן הישראלים - כך עולה מסקר TIM שמפרסמת היום חברת TNS טלסקר. על פי הסקר, וואלה! הוא האתר הישראלי המוביל עם 59.8% מהגולשים, אחריו ברשימה ynet עם 59% - והוא סוגר את חמשת האתרים הנצפים ביותר בישראל הזוכים ליותר מ-2 מיליון גולשים בשבוע. את הרשימה מובילים גוגל עם 90.4%, ואחריו פייסבוק שעולה ל-72.5%. גם יו-טיוב מתחזק בחודש החולף ל-69.2%.
גם בגזרת אתרי זכייניות הטלוויזיה אין הבדל משמעותי מהחודש שעבר, כאשר מאקו של זכיינית ערוץ 2 קשת יורד ירידה מינורית ל-34.2% (לעומת 34.8% ביוני), ונענע10 דווקא מתחזק מ-22.6% ל 24.7%. אתר הזכיינית רשת עולה אף הוא ל-13.2%.
נתון מעניין נוסף קשור לאתר הלוחות "יד 2" בבעלות וואלה!, אשר מזנק מ-27% בחודש הקודם ל-29.4% ביולי.
בגזרה הכלכלית: כלכליסט מוביל עם 18.3%, ובהמשך הרשימה שינוי - גלובס עולה מ-13.7% ל-15.7% ומדיח את אתר דה מרקר (שיורד מ-14.1% ל-13.8%) מהמקום השני בנישה. בגזרת אתרי הספורט לעומת זאת, המצב סטטי כאשר ONE מוביל על ספורט5 עם 15.5% ו-14.9% בהתאמה.
סקר TIM יולי 2012: וואלה! האתר הישראלי המוביל
8.8.2012 / 14:00