וואלה! ממשיך להיות האתר המוביל מבין האתרים הישראלים - כך עולה מנתוני ועדת המדרוג למדידת שיעורי הגלישה באינטרנט לחודש פברואר 2012. לפי נתוני הוועדה, 2.49 מיליון איש גלשו בוואלה! בחודש פברואר, מספר המהווה 47% מסך הגולשים בישראל. אחרי וואלה! ברשימה מופיעים ynet עם 2.1 מיליון גולשים. מאקו עם 1.67 מיליון גולשים, תפוז עם 1.38 מיליון ונענע10 עם 1.15 מיליון גולשים.
בזירת אתרי הספורט ממשיך אתר one להוביל עם 508 אלף גולשים בפברואר. אתר ספורט5 אחריו עם 402 אלף גולשים. בזירת אתרי הכלכלה, הפער מצטמצם ודה מרקר מוביל עם 644 אלף גולשים לעומת 603 אלף לגלובס. אתר כלכליסט, בניגוד לעיתון המודפס המוביל בפער גדול, נמצא בתחתית רשימת האתרים הכלכליים הגדולים הנצפים בפברואר עם 557 אלף גולשים.
אתר "הארץ" ואתר nrg מעריב צמודים: 620 אלף גולשים ל-nrg בפברואר, והוא עולה למקום ה-11 לאחר שבחודש הקודם היה במקום ה-12, וממוקם מקום אחד מעל "הארץ" על 612 אלף גולשיו. אתר המגזינים allmag, חודש שני ברשימה, מתחזק ל-199 אלף גולשים. אתר הזכיינית רשת נהנה מעונת The voice החזקה עם 428 אלף גולשים בחודש פברואר.
היקפי הצפייה בווידאו: וואלה! מוביל, מאקו אחריו
הועדה למדרוג באינטרנט מפרסמת גם נתונים אודות היקפי צפיות הווידאו המצטברות בשישה אתרים במהלך החודש, ללא צפייה ממכשירים ניידים. בדירוג זה וואלה! מוביל עם 1.49 מיליון צופים, מאקו אחריו עם 1.13 מיליון ותפוז שלישי עם 744 אלף צופים בחודש פברואר. נענע10 עם 515 אלף צופים, וספורט5 עם 448 אלף. באתר רשת נרשם מספר מצטבר של 371 אלף צופים בחודש פברואר.
קבוצות הבעלות: וואלה! ראשונה, "קו מנחה" סוגרת את הרשימה
גם בדירוג קבוצות האתרים ברשת מובילה קבוצת וואלה! על עשרת אתריה (בהם טיפו, וואלה! שופס, יד2 וג'ובסיטי) עם 3 מיליון גולשים בפברואר, המהווים 58% מסך הגולשים. אחריה - קבוצת ynet שכוללת גם היא עשרה אתרים (לרבות כלכליסט, xnet, אול-ג'ובס, ו-mynet) עם 2.5 מיליון גולשים, וקבוצת מאקו הכוללת מלבד אתר זכיינית קשת שלושה אתרים נוספים ובהם buy2 עם שני 1.8 מיליון גולשים. קבוצת גלובס עם 626 אלף גולשים, וקבוצת קו מנחה עם 304 אלף.
נתוני הוועדה מראים כי שיעור החדירה של אתרים החברים בוועדה הינו 90.46% (כ- 4.734 מיליון גולשים), הנתונים הדמוגרפיים מתבססים על מדגם מייצג של למעלה מ 30,000 פאנליסטים מכלל האוכלוסייה.