וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נכשל נסיון ההצלה של הוועד: למעלה מ-25 עובדים יעזבו את ערוץ 10

21.6.2012 / 15:46

בוועד נעשו לאחרונה ניסיונות גיוס ויתור של עובדים על הטבות סוציאליות, שלא צלחו. בתוך כך, כתבת המשפט שלי טפיירו ועורך המשנה במהדורה דניאל רנודי - יפרשו מרצון

כתבת ערוץ 10 לענייני משפט ופלילים שלי טפיירו ועורך משנה במהדורה דניאל רנודי – יפרשו במסגרת תכנית הפרישה מרצון. כפי שפורסם לראשונה בוואלה ברנז'ה, 18 מעובדי הערוץ יפרשו מרצון במסגרת הסכם פרישה מיוחד שגובש בשיתוף הנהלת הערוץ.

בוועד העובדים נעשו ניסיונות לגייס ויתור של עובדים על הטבה סוציאלית על מנת "להציל" משרות של שלושה עובדים נוספים, אולם המהלך לא צלח. בסך הכל צפויים לעזוב את ערוץ 10 יותר מ-25 עובדים, שישה מהם כבר פוטרו.

בין הפורשים מרצון, כאמור, גם שלי טפיירו המשמשת ככתבת לענייני משפט ופלילים. טפיירו הצטרפה לערוץ בשנת 2008 כתחקירנית במגזין "שישי" ולתפקיד כתבת מונתה שנה לאחר מכן. מלבד משפט ופלילים, סיקרה טפיירו גם את שירות בתי הסוהר. טפיירו זכורה כמי שהביאה עדויות ייחודיות מתוך הכת של גואל רצון, וכי מי שחשפה את קלטות המשטרה שהפלילו את העבריין אסי אבוטבול. היא מסרה בתגובה: "אחרי חמש שנים בערוץ ואינספור חוויות טלוויזיוניות מרתקות, אני פורשת כנף ופני להמשך עשייה ולאתגרים חדשים".

דניאל רנודי הצטרף לערוץ לפני ארבע שנים לאחר ששימש בגל"צ בתפקיד כתב לענייני משטרה בירושלים. בערוץ 10 שימש כמבזקן וככתב כללי, וכעורך משנה של מהדורת החדשות המרכזית. רנודי צפוי לעזוב בשלב זה את תחום התקשורת בימים אלה הוא מקים מסעדה בירושלים.

במכתב שהפיץ היום ועד העובדים הזמני של הערוץ נכתב על הפיטורים בערוץ: "אנו מקווים כי בכך מסתכם המחיר ששילמו עובדי חברת חדשות 10 על המצב הכספי בחברה". בוועד קראו להנהלה להימנע מפיטורים נוספים.

בערוץ 10 אישרו את הפרטים. דניאל רנודי מסר: "נהניתי מאוד בארבע השנים האחרונות בערוץ 10, ואני נהנה לעבור כעת לתחום חדש. תודה לכל החברים בערוץ, היה לי לכבוד להכיר אתכם ולעבוד אתכם".

עוד בנושא:
נכשל נסיון ההצלה של הוועד: למעלה מ-25 עובדים יעזבו את ערוץ 10
מימן ביקש, הרשות השנייה נעתרה: תבקש משטייניץ לקדם חקיקה להצלת ערוץ 10
נדחתה הצעת החוק להסדר החובות של ערוץ 10

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully