וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשבר בערוץ 10: 18 עובדים יפרשו מרצון; היקף הפיטורים יצומצם

14.6.2012 / 21:19

בעקבות מו"מ בין הנהלת הערוץ לוועד הפעולה הזמני, 18 מעובדי הערוץ הסכימו לפרוש מרצונם, זאת במקום 26 שהיו מתוכננים להיות מפוטרים כבר בשבוע הבא, כך נודע לוואלה! ברנז'ה

ועד הפעולה הזמני של ערוץ 10 יזם היום (חמישי) דיון מיוחד שנועד לקדם דרכים לצמצום היקף הפיטורים בערוץ עליו החליט דירקטוריון הערוץ. כפי שמסתמן, בעקבות תכנית פרישה מרצון שיזמה ההנהלה בשיתוף הוועד – יפוטרו פחות אנשים מהמתוכנן. כזכור, הדירקטוריון הורה על פיטוריהם של 26 מעובדי הערוץ ועל הורדתה מהאוויר של "השבוע" אשר שודרה בימי שישי.

לוואלה! ברנז'ה נודע כי 18 מעובדי הערוץ הסכימו לפרוש מרצונם במסגרת תכנית פרישה מיוחדת ועובדים שתוכננו להיות מפוטרים יתפסו את מקומותיהם – ועל כן היקף הפיטורים יהיה נמוך מהתכנון המקורי.

בנוסף, ועד העובדים הזמני הציג לעובדים ויתור חד פעמי של כל אחד מהם על הטבה סוציאלית לבחירתו, כלומר - יום חופשה או שי לחג, והחיסכון יביא לשימור משרתם של שלושה עובדים הצפויים להיות מפוטרים כבר בשבוע הבא. בוועד הזמני פנו לעובדי הערוץ וביקשו מהם לוותר על אחת ההטבות. "אנא הגיבו בהקדם האפשרי, על פי צו מצפונכם ויכולותיכם הכלכליות, בתקווה לימים טובים יותר", כתבו.

עוד בנושא:
נדחתה הצעת החוק להסדר החובות של ערוץ 10
הקורבן הבא של הקיצוצים בערוץ 10: לא תשודר עונה נוספת של טריני וסוזנה
הרשות השנייה אישרה: "השבוע" תרד מהאוויר

  • עוד באותו נושא:
  • ערוץ 10

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully