וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איש השיווק של ספטמבר: רמי לוי

ענת קם

15.9.2009 / 15:55

מאיגוד השיווק נמסר כי בכל מקום שבו פתח לוי סניף של "שיווק השקמה", הוזילו הרשתות המתחרות את מחיריהן ב- 10% לפחות

רמי לוי, בעלי רשת המזון "רמי לוי שיווק השקמה", נבחר על ידי חברי ועדת השיווק של איגוד השיווק הישראלי לאיש השיווק של ספטמבר 2009. לוי זכה בתואר על ידי חברי הוועדה לאחר שורה של מהלכים שיווקיים השנה, אשר השפיעו עמוקות על שוק רשתות המזון ואילצו את המתחרים, בהם הרשתות הגדולות והמבוססות, להגיב בהוזלות מחירים נקודתיות ובמבצעים ארוכי טווח.

רמי לוי החל את דרכו העסקית בשלהי שנות השבעים כחייל משוחרר, עם פתיחת חנות אחת בשוק מחנה יהודה בירושלים, ברחוב השקמה, שבה מכר סחורה במחירים סיטונאיים לצרכנים פרטיים. כיום הוא חולש על רשת של 16 חנויות "רמי לוי שיווק השקמה" בכל רחבי הארץ, מפעיל זרוע פיתוח נדל"ן ובעל רשת נוספת של ארבע חנויות לביגוד והנעלה. בכל עסקיו מעסיק לוי למעלה מ-2,000 עובדים. במאי 2007 הנפיק לוי את "שיווק השקמה" בבורסה בת"א, וכיום החברה נמצאת ברשימת החברות של מדד ת"א 100.

אחד המבצעים השיווקים המדוברים של השנה החולפת היה מכירת קילוגרם עוף בשקל אחד בלבד, מבצע שהצית מלחמת מחירים בין רשתות השיווק וזכה לשבחי הצרכנים. מאיגוד השיווק נמסר כי בכל מקום שבו נפתח סניף של "שיווק השקמה", הוזילו הרשתות המתחרות את מחיריהן ב- 10% לפחות.

הדו"חות הכספיים האחרונים שהציגה הרשת מוכיחים כי הרשת נהנית מפופולאריות רבה. במחצית השנה עלה היקף המכירות ב-34.5% ל-610.9 מיליון שקל. מכירות המותג הפרטי של הרשת עלו בכ-40% לסך של 13 מיליון שקל; הרווח הנקי ברבעון השני עלה ב-26.5% לסך של 18 מיליון שקל, ואילו הרווח במחצית כולה הסתכם ב-32.7 מיליון שקל – עלייה של 39% לעומת המחצית המקבילה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully