נושאים חמים

ליידי אמיתית יודעת לסלוח

נענע10 התנצל בפני ורד רמון ריבלין בעקבות טור שפרסם בו ניב גלבוע בו האשים ש"הפילה בפח" את השף מאיר אדוני. גלבוע: "שמח שמעתה גלובס יציינו אם אכלו בחינם"

חדשות מתפרצות לפני כולם הורידו עכשיו הורידו עכשיו להורדת האפליקציה מ-Google Play להורדת אפליקציה מ-AppStore

אתר נענע10 מפרסם הבוקר התנצלות בפני עורכת מגזין "ליידי גלובס" ורד רמון ריבלין, זאת בעקבות טור שפורסם בו מאת מבקר המסעדות ניב גלבוע ובו האשים אותה ואת העיתון בכל ש"הפילו בפח" את השף מאיר אדוני ממסעדת "כתית". ההתנצלות פורסמה בעקבות פשרה בין נענע10 לעיתון הכלכלי, המקיימים בניהם גם שיתוף פעולה מסחרי קבוע, זאת לאחר תביעה על סך 200 אלף שקלים שהגיש העיתון לאחר הפרסום.

"מבירור ובדיקה שערכנו התגלה כי הדברים שנכתבו בכתבה האמורה היו שגויים", לשון ההבהרה. "אנו מתנצלים בפני ורד רמון ריבלין עורכת 'ליידי גלובס' וכן נציגות 'ליידי גלובס' ובפני כל מי שנפגע מפרסום הכתבה". ההבהרה פורסמה במדור האוכל של האתר בפורמט של קובץ תמונה, כך שהיא אינה זמינה בתוצאות החיפוש בגוגל.

הטור החריף של גלבוע התפרסם לפני ארבעה חודשים במדור "ניב גלבוע יוצא לאכול" שבאתר ובו הוא ביקר כתבה שהתפרסמה במגזין "ליידי גלובס" על מסעדתו של השף מאיר אדוני, "כתית". גלבוע תקף את המגזין והאשים אותו ש"הפיל בפח" את השף כאשר פרסם דברים שנאמרו כביכול שלא לציטוט, כמו כן ביקר את עורכות המגזין אשר אכלו במקום בחינם תוך שהם "מבטיחות כתבה מפרגנת", כך לדבריו. בכתב התביעה, אשר הוגש לבית משפט השלום בתל אביב על ידי משרד עו"ד מושקט ושות', טענו בעיתון הכלכלי כי גלבוע האשים אותם ב"פלילים ושקרים בוטים הנועדו לפגוע בעיתון באופן ציבורי".

בשיחה עם וואלה! ברנז'ה אמר הבוקר גלבוע כי בעקבות הפרשה, התחייבו בעיתון הכלכלי לציין מעתה והלאה גילוי נאות בדבר סיקור מסעדות אליהן הוזמנו לארוחה ללא תשלום. "גלובס שדרשו 200 אלף שקלים ולבסוף הסתפקו באפס שקלים ובהבהרה זניחה בעמוד פנימי בנענע, כנראה ידעו למה לא הלכו בסוף לבית משפט", אומר גלבוע. "אני לא הייתי צד לניסוח ההבהרה שפורסמה בעמוד פנימי בנענע ואני עומד מאחורי מה שכתבתי בטור האישי שלי לגבי זה שהגב׳ ריבלין, הכתבת ועורכת המשנה אכלו בחינם במסעדת כתית ולא ציינו זאת בכתבה. אני שמח שגלובס, בהודעה ששלחו אלי בזמנו, הודיעו כי מעתה יציינו בכל כתבה כי אכלו בחינם. כעת הקורא ישפוט אם להאמין לכתבות שלהם או לא".

בנענע10 סירבו להתייחס לדברים. תגובת גלובס טרם התקבלה.