וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התרדמת של NRG

12.1.2014 / 13:06

אתר NRG עבר למתכונת של אי עבודה בשבתות מטעמי דת - וקוראי האתר התעדכנו במותו של אריאל שרון שלוש שעות מאוחר יותר. ההנהלה: "בשבתות אנו עובדים במתכונת מגזינית"

ההחלטה של הנהלת מעריב-מקור ראשון לסגור את דסק החדשות של NRG בשבת למינימום כדי להימנע ככל הניתן מחילול שבת - השאירה אותו אתמול הרחק מאחורי המתחרים עם פטירתו של אריאל שרון, כאשר במשך שעות היה האתר לא מעודכן. כיום עובד הדסק בשבתות על "טייס אוטומטי", מערכת המעלה ידיעות בזמנים שנקבעו מראש.

שוויון בנטל, בס"ד

ההודעה הרשמית על דבר פטירתו של ראש הממשלה לשעבר הופצה לכלי התקשורת בשעה 14:20 בצהרי יום שבת. אתרי החדשות העלו מבזקים ושלחו התראות, וכמה דקות לאחר מכן הועלו ה"חבצלות" - ידיעות שהוכנו במסגרת היערכות מראש.

באתר NRG, לעומת זאת, הכתבה הראשונה על דבר מותו של שרון, מאת כתב הבריאות אבי יופה, עלתה לאוויר הרחק רק בשעה 17:35 - השעה המדויקת של צאת השבת אתמול.

עם היוודע על ההחלטה לצמצם ב-NRG את היקף העבודה בשבתות לפי מספר חודשים, אמר גורם בחברה לוואלה! ברנז'ה כי גויסו לדסק החדשות עובדים חילונים על מנת שהסיקור החדשותי לא ייפגע. "אין כוונה לשנות את המדיניות במסגרתה פועל NRG בסופי שבוע", הבטיח אז הגורם אולם אופן העבודה של האתר, כאמור, שונה מאז למערכת אוטומטית.

העיכוב בדיווח ב-NRG היה בולט במיוחד לקוראי העיתון היום, שנתקלו בביקורת הטלוויזיה של אביעד פוהורילס שמצא לנכון להדגיש עיכוב של שמונה דקות בדיווח של ערוץ 10: "ברגע האמת ערוץ 10 עשה שבת כהלכתה בבית, ועלה אתמול לשידור כמעט שמונה דקות תמימות אחרי פריצת השידור של ערוץ 2, ואפילו אחרי איילה חסון בערוץ 1", כתב פוהורילס.

מקבוצת מעריב מקור ראשון נמסר לוואלה! ברנז'ה בתגובה: "אתר nrg פועל בשבת במתכונת מגזינית ומציג את מיטב הכתבות ממוספי סוף השבוע של הקבוצה. הנהלת המערכת החליטה שלא לעבוד ביום זה, מתוך הכרה בחשיבות שמירת השבת כערך יהודי. מייד בצאת השבת המערכת חוזרת ומעדכנת את מאות אלפי הגולשים בעדכונים השוטפים, בחדשות ובחשיפות מאת מיטב כותבי מעריב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully