וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלדד קובלנץ הוא איש השיווק של אוגוסט 2014

27.8.2014 / 9:53

מנימוקי הוועדה של איגוד השיווק שבחרה במנכ"ל החינוכית: "המהלך של קובלנץ הביא לשינוי מוחלט של הערוץ, והצליח בפרק זמן קצר להחזיר לערוץ את ייעודו המקורי - לחנך ולאתגר"

ועדת השיווק של איגוד השיווק הישראלי בחרה באלדד קובלנץ, מנכ"ל החינוכית, לאיש השיווק של חודש אוגוסט 2014.

בהודעה שהוציא האיגוד נכתב כי "המהלך השיווקי שהוביל קובלנץ הפך את החינוכית, שהינה יח' סמך במשרד החינוך, מערוץ גוסס ולא רלוונטי, ל'בית חכם ובטוח' לילדים ולהוריהם. ערוץ המתחדש בתכנים, תוכניות וטאלנטים ומרחיב את מעגל צרכניו באמצעות העלאת כל תכניו ל-Youtube טרם שידורם בטלוויזיה".

קובלנץ נכנס לתפקידו כמנכ"ל החינוכית בראשית 2012. שוק שידורי הילדים נשלט בשנים האחרונות על-ידי ערוצי טלוויזיה פרטיים, בתשלום, בכבלים ובלוויין. קהל היעד הזה, שאמור היה להיות קהל היעד העיקרי והסיבה הציבורית הערכית לקיומה של החינוכית, הניב אז נתח צפייה זעום של 1.2% בלבד ודורג במקום ה-7 מבין ערוצי הילדים בישראל.

מנימוקי ועדת השיווק לבחירה בקובלנץ: "המהלך הביא לשינוי משמעותי בחינוכית, דבר ששינה את מאזן אחוזי הצפייה בקטגוריה. מהלך שיווקי שהביא לשינוי מוחלט של הערוץ, והצליח בפרק זמן קצר להחזיר לערוץ את ייעודו המקורי - לחנך ולאתגר".

אלדד קובלנץ שימש בעבר, בין היתר, כמרצה לתקשורת במרכז הבינתחומי, הרצליה, כסמנכ"ל לוח ותכנון שידורי קשת, ערוץ 2, כמנהל תחנת גלגל"צ. כיום מכהן גם כיו"ר הוועדה הישראלית למדרוג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully